معالجه مجروحان حادثه تروریستی عراق در میبد

صبح امروز مجروحان حادثه تروریستی سامرا با ۷ آمبولانس از بیمارستان شهریاری تهران به بیمارستان امام جعفرصادق(ع) شهرستان میبد انتقال داده شدند. دکتر دهقانی متخصص ارتوپد در گفتگو با میبدخبر گفت: با انتقال مجروحان حادثه تروریستی در عراق به بیمارستان امام جعفرصادق میبد بنده تاکنون ۵ عمل جراحی به روی مجرحان انجام داده ام. متاسفانه […]

صبح امروز مجروحان حادثه تروریستی سامرا با ۷ آمبولانس از بیمارستان شهریاری تهران به بیمارستان امام جعفرصادق(ع) شهرستان میبد انتقال داده شدند.

دکتر دهقانی متخصص ارتوپد در گفتگو با میبدخبر گفت: با انتقال مجروحان حادثه تروریستی در عراق به بیمارستان امام جعفرصادق میبد بنده تاکنون ۵ عمل جراحی به روی مجرحان انجام داده ام.

متاسفانه به علت این که گلوله ها دوزمانه بوده است، آسیب ها جدی به بافت ها استخوان ها و عضلات مجروحین وارد شده است و بیمارستان تهران کار خاصی بر روی آنها انجام نداده است.

به گفته آقای دهقانی تیرها به پا، لکن و  به قسمتهای تحتانی بدن مجروحان اصابت کرده است.

وی همچنین در مورد وضعیت مجروحین اضافه کرد: آقای برجسته در قسمت قلب بستری هستند و یک پیرمرد هم که تیر به لگن اش اصابت کرده است در قسمت CCU بستری است و بقیه مجروحین نیز در قسمت جراحی قرار دارند.

گفتنی است در حمله تروریستی سه شنبه شب در شهر بلد سامرا در کشور عراق، محمد اسماعیل جعفرزاده فیروزآبادی برادر شهیدان والامقام جعفر و عباسعلی جعفرزاده به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

همچنین در این حمله تروریستی چند نفر از شهروندان میبدی از جمله یک پزشک زخمی شدند.