متن اصلی
گروه : عناوین خبر
شناسه : 42508
تاریخ : 25 خرداد 1396
ساعت : 5:18
پرینت از صفحه

توزیع ۴۰۰ سبد غذایی از سوی جمعیت هلال احمر میبد

همزمان با ماه مبارک رمضان و افتتاح طرح همای رحمت جمعیت هلال احمر میبد ، ۲۰۰ سبد غذایی ، به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به همت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر از محل خیرین جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد . به گزارش میبد آدینه ، رئیس جمعیت هلال احمر میبد با بیان […]

همزمان با ماه مبارک رمضان و افتتاح طرح همای رحمت جمعیت هلال احمر میبد ، ۲۰۰ سبد غذایی ، به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به همت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر از محل خیرین جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد .
به گزارش میبد آدینه ، رئیس جمعیت هلال احمر میبد با بیان اینکه این طرح ملی است و هرساله این طرح در شهرستان میبد اجرا می شود افزود: ۲۰۰ سبد غذای هم ازسوی ۴ پایگاه جمعیت هلال احمر شهرستان میبد جمع آوری و درمساجد بین نیازمندان توزیع شده است .
کمال بناگفت: سفره های مهربانی از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر میبد است که ازطریق این پایگاهها درمساجد انجام می شود و تاکنون ۱۵ سفره سحری و افتاری در مساجد پهن شده است .

لازم بذکر است در تاریخ یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ نماینده دفتر امام جمعه محترم شهرستان با همراهی جمعی از مسئولین از طرح همای رحمت جمعیت هلال احمر میبد ، بازدید بعمل آوردند.