برگزاری کارگاه پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی در میبد

کارگاه پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی در جوانان، ویژه مربیان بهداشت و درمان شهرستان میبد برگزار شد. به گزارش میبدما، این کارگاه آموزشی با حضور دکتر جان فدا مسئول اداره کاهش خطر در حوادث و بلایا، دکتر حفیظی سرپرست مرکز بهداشت، صفرعلی دهقانی مسئول اعتبار بخشی بیمارستان و عضو شورای اسلامی شهر میبد، در […]

کارگاه پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی در جوانان، ویژه مربیان بهداشت و درمان شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما، این کارگاه آموزشی با حضور دکتر جان فدا مسئول اداره کاهش خطر در حوادث و بلایا، دکتر حفیظی سرپرست مرکز بهداشت، صفرعلی دهقانی مسئول اعتبار بخشی بیمارستان و عضو شورای اسلامی شهر میبد، در سالن جلسات دانشکده پرستاری برگزار شد.
در این جلسه دکتر جان فدا ، ضمن اشاره به اهمیت و اهداف کارگاه آموزشی، در خصوص میزان مرگ و میر ناشی از سوانح و حوادث ترافیکی در سطح کشور و استان و اهمیت گروه سنی جوان در این موضوع مطالبی را ارایه نمود.
وی درادامه در خصوص راههای پیشگیری از حوادث ترافیکی، آمار و وضعیت حوادث ترافیکی در جهان و ایران، علل و عوامل ایجاد کننده حوادث، لوازم ایمنی در پیشگیری از حوادث ترافیکی، قوانین عبور و مرور ، نقش خود مراقبتی در پیشگیری از سوانح و حوادث، نقش همسالان و اطرافیان، نحوه رانندگی در شرایط ویژه ( شب، باران، برف، مه و …) و نیز نکات لازم در خصوص رانندگی ایمن در سفر و مراقبتهای پس از تصادف، توضیحات لازم را مطرح نمود.

photo_2017-06-12_00-06-19 photo_2017-06-12_00-06-21 photo_2017-06-12_00-06-24 photo_2017-06-12_00-06-35