عاملان حریق عمدی در شهرستان میبد دستگیر شدند

ماموران کلانتری مرکز شهرستان میبد، دو نفر از عاملان حریق عمدی مزرعه گندم را در کمتر از سه ساعت پس از وقوع جرم دستگیر کردند. به گزارش پایگاه خبری پلیس، در ساعت ۶۶ صبح بود که خبر حریق عمدی خرمن گندم در یک مزرعه در شهر میبد به پلیس اعلام شد. با اعلام این خبر […]

ماموران کلانتری مرکز شهرستان میبد، دو نفر از عاملان حریق عمدی مزرعه گندم را در کمتر از سه ساعت پس از وقوع جرم دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در ساعت ۶۶ صبح بود که خبر حریق عمدی خرمن گندم در یک مزرعه در شهر میبد به پلیس اعلام شد.

با اعلام این خبر بلافاصله تیم تجسس ماموران کلانتری مرکز به محل اعزام و به بررسی موضوع پرداختند. اظهارات مالباخته و همچنین اعلام نظر کارشناسان اداره آتش نشانی، حاکی از عمدی بودن حریق بود.
ماموران پلیس بدون از دست دادن وقت به تحقیق میدانی پرداختند و در فاصله زمانی کمتر از سه ساعت پس از وقوع حریق، متهمان را شناسایی و مجوز قضایی جهت دستگیری آنها را اخذ کردند.
متهمان در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به حریق خرمن گندم اعتراف و روانه دادسرا شدند.
سرهنگ “سیدمحمدطاهرموسوی” فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه این عملیات ضربتی پلیس در شناسایی و دستگیری متهمان، خشنودی اهالی به ویژه کشاورزان را در پی داشت افزود: همکاری مردم با پلیس در کشف سریع جرایم بسیار مهم است.