متن اصلی
گروه : عناوین خبر
شناسه : 42191
تاریخ : 18 خرداد 1396
ساعت : 8:34
پرینت از صفحه

کشف لودر قاچاق سه میلیارد ریالی در میبد

 فرمانده انتظامی میبد از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده بنز و کشف یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمدطاهر موسوی گفت: ماموران پلیس این شهرستان با انجام یک عملیات ایست و بازرسی در محور اصلی میبد […]

 فرمانده انتظامی میبد از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده بنز و کشف یک دستگاه لودر قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمدطاهر موسوی گفت: ماموران پلیس این شهرستان با انجام یک عملیات ایست و بازرسی در محور اصلی میبد به یزد یک دستگاه تریلی را که از جنوب غرب کشور با محموله لودر عازم پایتخت بود متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده ماموران پلیس مشخص شد که این لودر فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق بارگیری و در حال حمل است.
این مسئول ضمن اشاره به توقیف خودرو و دستگیری یک متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مقامات قانونی معرفی شد.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال – جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.