توزیع اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در میبد

رئیس اداره تعاون روستایی میبد از عرضه چهار قلم کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت از هفته آینده در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی شهرستان میبد خبر داد. به گزارش میبد خبر، عبد الرسول بنا رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد در این زمینه اظهار داشت: طبق روال هر ساله […]

رئیس اداره تعاون روستایی میبد از عرضه چهار قلم کالای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت از هفته آینده در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی شهرستان میبد خبر داد.

به گزارش میبد خبر، عبد الرسول بنا رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد در این زمینه اظهار داشت: طبق روال هر ساله تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم توسط سازمان جهاد کشاورزی شهرستان برای تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت اندیشیده شده است.

بنا کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان شامل برنج سفید با قیمت ۲ هزار و ۷۵۰ تومان، شکر ۲ هزار و ۸۰۰ تومان، گوشت منجمد هر کیلو ۳هزار ۵۰۰ تومان و مرغ منجمد کیلویی ۵ هزار و ۶۰۰ تومان در بازار توزیع می شود.

وی افزود: این اقلام در فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه ها عرضه می شود و این مراکز هم کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را با قیمت های تعیین شده به مراجعان ارائه می کند. مراکز توزیع در شهرستان میبد شامل: فروشگاه فرهنگیان خیابان سعیدی، فروشگاه اقبال خیابان شهید میرباقری، فروشگاه عدالت و شیخی در شهیدیه و فروشگاه رفاه می باشد.

بنا ادامه داد: در توزیع گذشته که در تاریخ ۱۰خردادماه ۹۶ صورت گرفت مقدار ۹ تن برنج و ۶ تن شکر در بازار توزیع شد و در مرحله جدید که هفته آینده صورت می گیرد مقدار ۹ تن برنج و ۱۲ تن شکر و گوشت و مرغ منجمد در مراکز توزیع نامبرده برای عرضه به مصرف کنندگان توزیع می شود.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد گفت: در این طرح طی هماهنگی صورت گرفته با هلال احمر شهرستان مقدار ۱ تن برنج تحویل شده تا بین افراد بی بضاعت توزیع شود و در صورت درخواست اداره بهزیستی نیز آمادگی تحویل این کالاهای اساسی برای توزیع به آن اداره را داریم.

وی افزود: اجرای طرح ضیافت و توزیع کالاهای پرمصرف در قالب این طرح همه ساله با هدف کنترل بازار و جلوگیری از افزایش کاذب قیمت ها به دنبال افزایش طبیعی تقاضا در ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.

بنا خاطرنشان کرد: براساس تمهیدات اتخاذ شده تمامی اقلام فوق به وفور در بازار موجود است و هیچ گونه کمبودی وجود نخواهد داشت.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان میبد  درباره نحوه رسیدگی به شکایت ها و انتقادهای مردم نیز گفت: شهروندان می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسی اتاق اصناف اعلام نمایند.