متن اصلی
گروه : عناوین خبر
شناسه : 42169
تاریخ : 16 خرداد 1396
ساعت : 11:21
پرینت از صفحه

دعوت از خیرین برای تامین ۱۴۰۰ سبد کالا برای نیازمندان

مدیر کمیته امداد شهرستان میبد از رشد ۳۲ درصدی مشارکت مردم نیکوکار این شهرستان در طرح های مشارکتی این نهاد در سال ۹۵ خبر داد. به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حسین زین الدینی، مدیر کمیته امداد شهرستان میبد آمادگی این نهاد برای گستراندن سفره های افطاری برای نیازمندان و ایتام در ماه مبارک رمضان […]

مدیر کمیته امداد شهرستان میبد از رشد ۳۲ درصدی مشارکت مردم نیکوکار این شهرستان در طرح های مشارکتی این نهاد در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، حسین زین الدینی، مدیر کمیته امداد شهرستان میبد آمادگی این نهاد برای گستراندن سفره های افطاری برای نیازمندان و ایتام در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: هم اکنون حدود سه هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات کمیته امداد شهرستان میبد در بخش های مختلف حمایتی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه این نهاد در نظر دارد با مشارکت ادارات، نهادها، ارگان ها، بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی و همچنین مردم نیکوکار نسبت به تامین سبد کالا برای مددجویان تحت حمایت اقدام کند، افزود: کمیته امداد شهرستان میبد در نظر دارد در روزهای باقیمانده از ماه مبارک رمضان با مشارکت آحاد مختلف جامعه طرح تامین یک هزار و ۴۰۰ سبد کالا برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد را اجرا کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان میبد با بیان اینکه ارزش هر سبد کالا ۸۰۰ هزار ریال برآورد شده است، تصریح کرد: اقلام و سبد غذایی در نظر گرفته شده برای توزیع در بین جامعه هدف تحت حمایت با مشارکت خیران شامل برنج، روغن، حبوبات، مواد پروتئینی، قند و شکر است .

وی در خصوص نحوه مشارکت در تامین سبد غذایی مددجویان میبدی گفت: علاقه مندان برای شرکت در طرح تامین سبد کالا برای نیازمندان می توانند با شماره تلفن ۳۲۳۵۷۵۴۵ مربوط به حوزه مشارکتهای مردمی کمیته امداد میبد تماس گرفته و یا کمک های نقدی خود را به حساب سیبا بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۱۰۰۸۵۶۰۰۹ واریز کنند.

زین الدینی با اشاره به مساعدت ۲۴ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریالی(افزایش ۳۲ درصدی) خیران میبدی در طرح های مشارکتی این نهاد یادآور شد: کمیته امداد آمادگی دارد با مشارکت ادارات، نهادها، ارگان ها، بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی و مردم نیک اندیش نسبت به گستراندن سفره افطاری برای نیازمندان و ایتام در ماه مبارک رمضان اقدام کند.