متن اصلی
گروه : عناوین خبر
شناسه : 42167
تاریخ : 16 خرداد 1396
ساعت : 11:14
پرینت از صفحه

نیمی از آمار طلاق در میبد مربوط به افراد غیربومی‌ است

معاون فرماندار میبد گفت: حدود نیمی از آمار طلاق ثبت‌شده در شهرستان میبد مربوط به افراد و شهروندان غیربومی است. به گزارش خبرنگار فارس از یزد، سید محسن فلاح روز گذشته در نشستی با امام‌جمعه و برخی مسئولان شهرستان میبد، اظهار داشت: طبق آمار موجود، در ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۱۳ مورد طلاق در این […]

معاون فرماندار میبد گفت: حدود نیمی از آمار طلاق ثبت‌شده در شهرستان میبد مربوط به افراد و شهروندان غیربومی است.

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، سید محسن فلاح روز گذشته در نشستی با امام‌جمعه و برخی مسئولان شهرستان میبد، اظهار داشت: طبق آمار موجود، در ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۱۳ مورد طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده است که تقریباً با آمار سال گذشته مطابقت دارد.

وی افزود: ۵۰درصد آمار طلاق شهرستان میبد مربوط به افراد غیربومی است و در نیمی از این آمار نیز زوج و زوجه هر دو غیربومی هستند.

فلاح با تأکید بر استمرار برگزاری کارگروه آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: در بسیاری از مساجد میبد آموزش‌‌های مربوط به پیامدهای طلاق به مردم داده‌شده است و در برخی بقاع شهرستان نیز این جلسات به‌صورت هفتگی دایر می‌باشد.

این مسئول همچنین از ادغام دوره‌های آموزشی طلاق خبر داد و گفت: طرح دوره‌های آموزشی در ۳ مرکز در شهرستان میبد انجام می‌شود.