شیار زنی عرضی نقاط حادثه خیز و حساس در میبد

به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی توسط راهنمایی و رانندگی نقاط حادثه خیز و حساس در شهرستان میبد شیار زنی عرضی شد. به گزارش میبد خبر،  سروان جعفر قراخانی رییس پلیس راهور شهرستان میبد اظهار داشت: در سال ۹۵ متاسفانه در بلوار مدرس ۴ فقره تصادف منجر به فوت داشتیم که از مهمترین […]

به منظور افزایش ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی توسط راهنمایی و رانندگی نقاط حادثه خیز و حساس در شهرستان میبد شیار زنی عرضی شد.

به گزارش میبد خبر،  سروان جعفر قراخانی رییس پلیس راهور شهرستان میبد اظهار داشت: در سال ۹۵ متاسفانه در بلوار مدرس ۴ فقره تصادف منجر به فوت داشتیم که از مهمترین دلایل این حوادث سرعت غیر مجاز خودروها بوده که کنترل وسیله نقلیه بوسیله راننده کاهش پیدا می کند.

وی در ادامه افزود: به همین دلیل جهت کنترل سرعت وسایل نقلیه اقدام به شیار زنی در عرض مسیر نقاط حادثه خیز و حساس شد تا ضمن کاهش سرعت وسایل نقلیه، رانندگان نیز هوشیاری لازم را در خصوص مکان حرکت از نظر حساس بودن مانند عبور عابرین پیاده و خروج وسایل نقلیه دیگر از مسیر های فرعی داشته باشند.

سروان قراخانی بیان داشت: با توجه به اینکه نصب سرعت کاه های شهر موجب نارضایتی شهروندان شده بود لذا خطوط لرزاننده در مناطق حساس ایجاد شده تا ضمن کاهش سرعت خودروها از ایجاد خسارت های مالی نیز جلوگیری شود. این مناطق شامل تقاطع شهید حسینی نسب، خیابان آیت الله اعرافی، خروجی بلوار بسیج، خروجی زیر گذر معلم، روبروی دانشگاه آزاد، مسیر ورودی ندوشن نرسیده به دانشگاه آیت الله حائری و بلوار بسیج روبروی فرمانداری می شود.

رییس پلیس راهور میبد در پایان گفت: در یکماه آینده نیز تعدادی دوربین کنترل سرعت در مسیرهای اصلی و پر تردد شهرستان آماده و بکار گیری می شود.