کارگاه آموزشی «رشد معنوی فرزند» در میبد برگزار شد

 کارگاه آموزشی«رشد معنوی، هوشی، اخلاقی و حرکتی فرزند» با حضور جمعی از مادران علاقه‌مند در کتابخانه مرکزی شهرستان میبد برگزار شد. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، کارگاه آموزشی «رشد معنوی، هوشی، اخلاقی و حرکتی فرزند» با حضور جمعی از مادران علاقه‌مند در کتابخانه مرکزی شهرستان میبد برگزار شد. محسن کارگر، رئیس اداره کتابخانه‌های […]

 کارگاه آموزشی«رشد معنوی، هوشی، اخلاقی و حرکتی فرزند» با حضور جمعی از مادران علاقه‌مند در کتابخانه مرکزی شهرستان میبد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، کارگاه آموزشی «رشد معنوی، هوشی، اخلاقی و حرکتی فرزند» با حضور جمعی از مادران علاقه‌مند در کتابخانه مرکزی شهرستان میبد برگزار شد.
محسن کارگر، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میبد در خصوص اهداف برگزاری این دوره گفت: با توجه به اینکه مادران در تربیت فرزندان نقش به سزایی دارند و تربیت صحیح اسلامی جایگاه ویژه‌ای در تربیت کودک دارد، این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی والدین با رشد معنوی، هوشی و اخلاقی کودکان برگزارشد.
به گفته رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی میبد، با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان کارگاه برای برگزاری دوره‌های آموزشی تکمیلی، برنامه‌ریزی برای تشکیل دوره‌های بعدی در حال انجام است.
افسانه جلوه‌گر، مدرس کارگاه و از کتابداران پیشین کتابخانه‌های عمومی میبد، در این دوره آموزشی نیازها و مسائل هر گروه سنی را بررسی و علاوه بر پاسخگویی به سوالات مادران، نکانی در خصوص «بازی» و «قصه‌گویی برای کودکان» را بیان کرد.