جلسه مشترک بهزیستی و شورای مبلغان میبد

جلسه کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان میبد با حضور شورای مبلغان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان میبد، جلسه ای مشترک بین اداره بهزیستی میبد و شورای مبلغان شهرستان با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی تشکیل گردید. در این جلسه که با حضور روحانیون، مشایخ رئیس بهزیستی […]

جلسه کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان میبد با حضور شورای مبلغان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان میبد، جلسه ای مشترک بین اداره بهزیستی میبد و شورای مبلغان شهرستان با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی تشکیل گردید.

در این جلسه که با حضور روحانیون، مشایخ رئیس بهزیستی و مسئولین اورژانس خدمات اجتماعی در محل شورای مبلغان تشکیل گردید، ابوطالبی روانشناس مرکز در خصوص فعالیت های اورژانس خدمات اجتماعی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق توضیحاتی را ارائه نمود.

در ادامه سعید مشایخ رئیس بهزیستی شهرستان ضمن اشاره به همکاری روحانیون و اعضای شورای مبلغان در شهرستان، خواستار شرکت روحانیون در دوره های آموزشی حوزه پیشگیری سازمان بهزیستی جهت مشاوره تخصصی و مذهبی و در جهت ترغیب خانواده ها در انتخاب صحیح و آگاهانه به خصوص در مسئله ازدواج و انجام مشاوره های پیش از ازدواج شد.