انجام اولین امداد هوایی با بالگرد از بیمارستان میبد

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان میبد از انجام اولین امداد هوایی یک بیمار توسط بالگرد از بیمارستانی در این شهرستان خبر داد. حمید رشیدی عصر روز شنبه در گفتگو با فارس اظهار داشت: طی تماس تلفنی با مرکز اطلاعات اورژانس ۱۱۵میبد در ساعت ۱۵:۵۰ روز شنبه ۶ خرداد، مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده […]

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان میبد از انجام اولین امداد هوایی یک بیمار توسط بالگرد از بیمارستانی در این شهرستان خبر داد.

حمید رشیدی عصر روز شنبه در گفتگو با فارس اظهار داشت: طی تماس تلفنی با مرکز اطلاعات اورژانس ۱۱۵میبد در ساعت ۱۵:۵۰ روز شنبه ۶ خرداد، مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده تقاطع ده آباد به باهنر شهرستان میبد، عوامل اورژانس شهرستان بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵میبد بعد از ثابت سازی کامل و اقدامات پیش بیمارستانی مصدوم را به اورژانس بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شهرستان میبد انتقال دادند.

به گفته رشیدی، اقدامات بیمارستانی توسط کادر درمان اورژانس بیمارستان میبد بر روی مصدوم انجام شد و به علت ضربه به سر و کاهش سطح هوشیاری، بلافاصله طی هماهنگی با مرکز EOC درخواست بالگرد شد که عملیات اعزام بالگرد توسط مرکز مدیریت حوادث استان به شهرستان میبد صورت گرفت.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان میبد اظهار داشت: فرد مصدوم که دچار ضربه‌مغزی شده بود، با اولین امداد هوایی از بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد به بیمارستان شهید صدوقی یزد انتقال داده شد.