پیام قدردانی علیرضا آزادمنش از مردم شهرستان میبد

در این راه توجه به مسائلی از جمله اتحاد، همدلی و همگرائی اقشار مختلف میبد می تواند ابزار بسیار مهمی در رونق شهرمان باشد.

علیرضا آزادمنش، از منتخبین این دوره از انتخابات شورای شهر، از جوانان با استعداد و تلاشگر است. وی با سابقه ۱۵ ساله در شهرداری یزد، اکنون در جمع شورای پنجم، به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش میبدما؛ وی در پیامی از مردم میبد قدردانی کرده است. متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
صداقت و راستی بهترین سیاست است و مورد اعتماد مردم، همانی که در انتخابات اخیر شورای اسلامی شهر میبد مبنای کار ما قرار گرفت و با تکیه بر آن مسائل مربوط به شهر و آبادانی و شیوه هایی از آن برای مردم فهیم میبد بیان شد و به حمدا… مورد وثوق این عزیزان قرار گرفت.
تلاش ها و کوشش های مردم و نامزدهای انتخاباتی و همچنین دست اندر کاران برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر میبد نیز فضایی را به وجود آورد که راه را برای انتخاب آگاهانه باز گذاشت و نتیجه آن شورای هفت نفره ای شد که باید خدمت صادقانه خود را آغاز نموده و با در نظر گرفتن حق مردم، سرعت عمل و تأمین نیازهای شهری، با مشارکت شهروندان عزیز، پیش به سوی ساختن میبدی آباد و شایسته گام بردارد.
در این راه توجه به مسائلی از جمله اتحاد، همدلی و همگرائی اقشار مختلف میبد می تواند ابزار بسیار مهمی در رونق شهرمان باشد.
به همین منظور ضمن تشکر و قدردانی از حضور گسترده و حماسی مردم، همچنین نامزدهای انتخاباتی و همه عواملی که موجبات برگزاری این انتخابات را فراهم نمودند و برگ زرینی را در کتاب قطور تاریخ این شهر رقم زدند،  به عنوان عضو جدیدی از اعضای شورای پنجم، اظهار امیدواری می نمایم این توفیق را داشته باشیم که خدمتگذار مفیدی برای همشهریان عزیز بوده و با در پیش گرفتن سیاست همگرائی و استفاده از همه نخبگان و استعدادها، در راه ساختن جهان شهری آباد و پررونق گام برداریم.

علیرضا آزادمنش
منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر میبد