موزه علوم طبیعی و حیات وحش در آستانه بهره برداری

موزه علوم طبیعی و حیات وحش میبد که با مشارکت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان میبد مرمت شده بود در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد. رسول مشتاقیان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان میبد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: موزه علوم […]

موزه علوم طبیعی و حیات وحش میبد که با مشارکت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان میبد مرمت شده بود در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
رسول مشتاقیان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان میبد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: موزه علوم طبیعی و حیات وحش میبد واقع در بلوار قاضی میرحسین با مشارکت فرمانداری، اداره آموزش و پرورش و اداره میراث فرهنگی شهرستان در دست تعمیر و راه اندازی است.

مشتاقیان افزود: این موزه با هزینه ای بالغ بر هفتصد میلیون ریال توسط این اداره مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: قسمتی از دستاوردهای علوم طبیعی و حیات وحش شهرستان میبد با همت محمود بناپور در نمایشگاه صنایع دستی در مهرماه سال ۹۵ در دانشگاه یزد به نمایش درآمد و مورد استقبال مردم قرار گرفت که بر همین اساس جلسه ای با حضور فرماندار، رئیس دانشگاه آیت ا.. حایری، رئیس اداره میبد و دیگر مسئولین شهرستان برای بهتر انجام شدن این پروژه تشکیل شد.