اقدامات موثر مردم میبد در زمینه های اجتماعی و سلامت

محمد دریجانی اظهار داشت: میبد در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، صنعت و سلامت اقدامات مؤثر و مردمی زیادی انجام داده است. به گزارش خبرنگار سنا میبد ، مدیرکل بیمه سلامت استان یزد در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت در شهرستان میبد اظهار داشت: میبد در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، صنعت و سلامت اقدامات مؤثر […]

محمد دریجانی اظهار داشت: میبد در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، صنعت و سلامت اقدامات مؤثر و مردمی زیادی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار سنا میبد ، مدیرکل بیمه سلامت استان یزد در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت در شهرستان میبد اظهار داشت: میبد در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، صنعت و سلامت اقدامات مؤثر و مردمی زیادی انجام داده که یکی از آنها احداث ساختمان جدید اداره بیمه سلامت با مشارکت مردمی و نظارت مستمر فرمانداری این شهر است.

محمد دریجانی عنوان کرد: این ساختمان با اعتباری بالغ بر ١٠ میلیارد ریال، با ۶٠٠ متر زیربنا و در سه طبقه احداث شده که ۵٠ درصد هزینه های آن با مشارکت مردم شهرستان میبد تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید بیش از ۲۸ هزار نفر از شهروندان میبدی تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفتند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد بیان کرد: از این میزان، ١١ هزار نفر از جمعیت روستایی و هشت هزار و ۶۵٠ نفر از جمعیت شهری به طور رایگان تحت پوشش قرار گرفتند.

دریجانی تصریح کرد: در سال گذشته اعتباری بالغ بر ١٠٠ میلیارد ریال صرف هزینه های درمانی این شهرستان شده است.