تصاویر/ مناظره انتخاباتی در دانشگاه علم و هنر یزد

به همت بسیج دانشجویی شهید احمد کاظمی مناظره انتخاباتی بین نمایندگان و حامیان سه نامزد ریاست جمهوری در دانشکده فنی مهندسی و علوم دانشگاه علم و هنر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، به همت بسیج دانشجویی شهید احمد کاظمی با هدف نشاط انتخاباتی و همچنین هیجان، شادابی و نگاه علمی […]

به همت بسیج دانشجویی شهید احمد کاظمی مناظره انتخاباتی بین نمایندگان و حامیان سه نامزد ریاست جمهوری در دانشکده فنی مهندسی و علوم دانشگاه علم و هنر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، به همت بسیج دانشجویی شهید احمد کاظمی با هدف نشاط انتخاباتی و همچنین هیجان، شادابی و نگاه علمی به موضوعات، مناظره انتخاباتی بین نمایندگان و حامیان سه نامزد ریاست جمهوری به ترتیب الفبا روحانی، رئیسی و میرسلیم در آمفی تئاتر دانشکده فنی مهندسی و علوم این دانشگاه برگزار شد.

نمایندگان این مناظره در مدت حدود سه ساعت در حمایت از نامزدهای مورد حمایت، در موضوعات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اجتماعی به رویکردها و اولویتهای نماینده خود پرداختند.

گفتنی است انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

image (2)image (1) image (3) image (4) image