افتتاح سالن ورزشی شهید مبینی با کمک های پدر شهید

سالن ورزشی شهید مبینی با کمکهای خیری پدر شهید همزمان با نیمه شعبان و با حضور آیت الله اعرافی به بهره برداری رسید. به گزارش میبد خبر، سالن ورزشی شهید مبینی با کمکهای خیری پدر شهید همزمان با نیمه شعبان و با حضور آیت الله اعرافی و مسئولین شهرستان میبد به بهره برداری رسید. جعفر […]

سالن ورزشی شهید مبینی با کمکهای خیری پدر شهید همزمان با نیمه شعبان و با حضور آیت الله اعرافی به بهره برداری رسید.

به گزارش میبد خبر، سالن ورزشی شهید مبینی با کمکهای خیری پدر شهید همزمان با نیمه شعبان و با حضور آیت الله اعرافی و مسئولین شهرستان میبد به بهره برداری رسید.

جعفر شفاهی معاون پرورشی آموزش پرورش میبد ضمن تقدیر از عمل خداپسندانه پدر شهید محمد مبینی در رابطه با ورزشگاه بیان داشت: سالن ورزشی شهید محمد مبینی مدتهای زیادی بصورت متروکه بود که سقف آن زده شده بود و بودجه ای جهت تکمیل آن نبود و رو به تخریب می رفت که پدر شهید مبینی قبول کردند که با تامین هزینه ها این مجموعه را زنده کنند و الان این مجموعه با مساحت ۴۵۰ مترمربع برای ورزش دانش آموزان و جوانانی که مایل به ورزش در این سالن ورزشی باشند در دسترس می باشد. امروز این سالن ورزشی بدست آیت الله اعرافی افتتاح شد که ان شا الله در این شب عزیز خیر و برکت آن در تمام زمینه ها شامل حال همه بخصوص آموزش و پرورش شده و خیرین محترم همکاری نموده تا مجموعه های نیمه ساز دیگر را که زیاد هم هستند تکمیل شود و جوانان بتوانند از آنها استفاده نمایند.

DSC_0166 (Copy)-20.JPG DSC_0168 (Copy)-17.JPG DSC_0176 (Copy)-12.JPG