تصاویر/ بزرگداشت مقام معلم در سید صدرالدین قنبر

در سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم مراسم ویژه ای به همین مناسبت با حضور مسئولین شهرستان میبد در امامزاده سید صدرالدین قنبر(ع)برگزار شد. به گزارش میبد خبر، در سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم مراسم ویژه ای به همین مناسبت با حضور معلمان،دانش آموزان، مردم و مسئولین شهرستان […]

در سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم مراسم ویژه ای به همین مناسبت با حضور مسئولین شهرستان میبد در امامزاده سید صدرالدین قنبر(ع)برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، در سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت مقام معلم مراسم ویژه ای به همین مناسبت با حضور معلمان،دانش آموزان، مردم و مسئولین شهرستان میبد با سخنرانی حجت الاسلام شیخ حسین کارگر درامامزاده سید صدرالدین قنبر(ع)برگزار شد.

در این مراسم شیخ حسین کارگر در خصوص ویژگی های شخصیتی استاد شهید مطهری و جایگاه معلم در طول تاریخ سخن گفت.

کارگر با تقدیر از مقام شامخ معلم، افزود: معلم با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آورده است.

وی تاکید کرد: جامعه بشری، هرآنچه دارد، مرهون همت والای صاحبان اندیشه و دانایی است که زندگی موفقیت آمیز فردا، روایتی از درس امروز آنان است.

وظیفه شعاع با اشاره به اینکه پیامبر مهر و رحمت خود را یک معلم دانسته و فرموده اند: « اِنّی بعثت معلّماً» اضافه کرد: ارزشی بالاتر از این برای مقام معلم متصور نیست.

وی با قدردانی از استادان و معلمان کوشا، معلم را واسطه فیض دانست که انسان را به کانون قداست که ذات اقدس الهی است، رهنمون و مرتبط می‌سازد.

این مراسم به همت اداره تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه میبد برگزار شد.

IMG_8505 (Copy)-1.JPG IMG_8516 (Copy)-1.JPG