مانور بی نتیجه بر روی حضور مرتضوی در مسجد حظیره یزد یا بر باد رفتن شعار “یزد، پایتخت اصلاحات؟”

با خیزش عظیم مردمی در سفر دکتر رئیسی، شعار “یزد پایتخت اصلاحات”، به بازی کودکانه ای شبیه شده است که “انفعال” و “سرگشتگی” تنها پیامد و نتیجه آن شده است.

پس از استقبال بی نظیر مردم یزد از حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رییسی که باعث شگفتی و عصبانیت برخی رسانه های داخلی و کانالهای مجازی ضدانقلاب شده است، این رسانه ها تلاش کردند تا با ساختن یک حاشیه مضحک، تا جایی که ممکن است جلوی موج سهمگین طوفان مردم یزد را بگیرند.

به گزارش میبدما؛ این رسانه ها بدون اشاره به استقبال باشکوه مردم یزد از آقای رییسی، صرفا حضور فردی به نام سعید مرتضوی در این مراسم را بزرگنمایی کردند و با انتشار دروغهایی مضحک به دراماتیزه کردن این مساله پرداختند.

اما این ماجرا اصلا پیچیده نیست؛ خیلی طبیعی است که درب مسجد حظیره به روی همگان باز  است و طبعا هیچ گیت و مانعی برای افرادی که احیانا سوءپیشینه یا حاشیه ای در گذشته داشته اند، وجود ندارد.

از سوی دیگر ستاد انتخاباتی دکتر رییسی در استان یزد به غیر از دعوت عمومی از مردم، از هیچکس دعوت خصوصی به عمل نیاورده و البته آقای مرتضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

همچنین مطالبی از این دست که این شخص به همراه دکتر رییسی وارد مسجد حظیره شده و یا اینکه او در آنجا از آقای رییسی اعلام حمایت نموده نیز کذب محض می باشد.
در پایان باید گفت: سرشکستگی برخی از اینها که با پول پاشی در یکی از سفرهای رئیس جمهور، یزد را پایتخت اصلاحات نامیده بودند، امروز مشهود شده است و با خیزش عظیم مردمی در سفر دکتر رئیسی، شعار “یزد پایتخت اصلاحات”، به بازی کودکانه ای شبیه شده است که “انفعال” و “سرگشتگی” تنها پیامد و نتیجه آن شده است.