برگزاری انتخابات در میبد به صورت مکانیزه و نیمه مکانیزه

انتخابات ریاست جمهوری به صورت نیمه مکانیزه و شورای شهر و روستا به صورت کاملا مکانیزه در شهرستان میبد برگزار می‌شود. به گزارش میبد خبر، جلسه هیات اجرایی ریاست جهموری با حضور فرماندار میبد برگزار و ۸۰شعب اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دراین شهرستان تعیین شد. فرماندار میبد در این جلسه از برگزاری […]

انتخابات ریاست جمهوری به صورت نیمه مکانیزه و شورای شهر و روستا به صورت کاملا مکانیزه در شهرستان میبد برگزار می‌شود.

به گزارش میبد خبر، جلسه هیات اجرایی ریاست جهموری با حضور فرماندار میبد برگزار و ۸۰شعب اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دراین شهرستان تعیین شد.
فرماندار میبد در این جلسه از برگزاری نیمه مکانیزه انتخابات ریاست جمهوری در شهر میبد و تمام مکانیزه انتخابات شوراهای شهر وروستا در این شهرستان خبرداد.
حسین فلاح برحضور حداکثری مردم در دو انتخابات پیش رو در ۲۹ اردیبهشت تاکید کرد و گفت :مردم در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری ،همان ویژگی هایی که مقام معظم رهبری برای یک شورا و رئیس جمهور برشمرده اند ملاک قرار دهند .
فلاح افزود:انتخابات یکی از زمینه هایی است که دشمنان داخلی و خارجی می خواهند این زمینه وحدت و مردم سالاری اسلامی را بر کام مردم تلخ کنند.
فرماندار میبد افزود:اما به فضل خدا،مردم با هوشیاری و بصیرت سیاسی و با حضور حداکثری ،در۲۹ اردیبهشت ماه ،حماسه آفرینی خواهندکرد.
فلاح خاطرنشان کرد :ما بعنوان مجریان برگزاری انتخابات باید فضای سالم ،بی حاشیه و با امنیت را برای حضور گسترده مردم در انتخابات فراهم کنیم تا مردم باآرامش ،رای خود را به صندوق های رای بریزند.
وی گفت:در۲۹ اردیبهشت ،دنیا ناظرو شاهد جوش و خروش ملت ایران در صحنه انتخابات خواهند بود و ملت ایران برگ زرین دیگری را درتاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهندزد.