اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در میبد

طی برگزاری جلسه ای در فرمانداری میبد، اعضای اصلی هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، پس از رأی گیری از معتمدین شهرستان انتخاب شدند. به گزارش میبد خبر، فرماندارمیبد در این جلسه مر قانون را اساس انتخابات دانست و گفت: کسانی که به‌عنوان عضو هیئت اجرایی در انتخابات انجام‌وظیفه می‌کند باید تمام سعی خود را بر […]

طی برگزاری جلسه ای در فرمانداری میبد، اعضای اصلی هیأت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، پس از رأی گیری از معتمدین شهرستان انتخاب شدند.

به گزارش میبد خبر، فرماندارمیبد در این جلسه مر قانون را اساس انتخابات دانست و گفت: کسانی که به‌عنوان عضو هیئت اجرایی در انتخابات انجام‌وظیفه می‌کند باید تمام سعی خود را بر اجرای سالم انتخابات و همراه با بی‌طرفی به کار بگیرد.

حسین فلاح با اشاره به شرایط حساس منطقه و اوضاع کشورهای اطراف گفت: شکوه و عظمت و اقتدار ایران اسلامی باید با برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری به نمایش گذاشته شود.

فلاح افزود: انقلاب اسلامی بر پایه مردم‌سالاری دینی و اسلامی بنیان گذاشته‌شده است و هوشیاری و بصیرتی که ملت ما در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند این بار هم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو، اقتدار نظام و انقلاب را به رخ دشمنان خواهند کشید و عربده‌کشی و جنگ روانی و رسانه‌ای‌ دشمن را خنثی خواهند کرد.

فرماندارمیبد خاطرنشان کرد: ما ملتی هستیم که برمدار قانون اسلامی حرکت می‌کنیم و به احدی اجازه دخالت در امور دولت و نظام را نخواهیم داد.

فلاح افزود: دشمنان بدانند ایران اسلامی، جایی نیست که بتوانند با اختلاف انگیزی و تفرقه بین ملت و نظام و دولت‌مردان جدایی بیندازند و به اهداف شوم خودشان دست یابند.

در این جلسه ۱-آقایان سید رضا میرمحمدی با ۱۵ رأی

۲-یحیی کارگر شورکی با ۱۴ رأی

۳-مسعود عزیزی بار جین با ۱۴ رأی

۴-کمال بنا بفروئی با ۱۴ رأی

۵- سید عباس امامی میبدی با ۱۴ رأی

۶- روح‌الله گل محمدی شورکی با ۱۳ رأی

۷-محمدعلی عزیزی با ۱۲ رأی

۸- محمد زارع شاهی با ۱۱ رأی

۹-ابوالقاسم زارع مهرجردی با ۱۰ رأی به‌عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری تعین شدند.

همچنین:

۱- عباس کلانتری خلیل‌آباد با ۱۰ رأی

۲- محمد حکیمی رکن‌آبادی با ۹ رأی

۳- علیرضا فاتحی میبدی با ۸ رأی

۴- حسین فلاح با ۸ رأی و

۵- عباس وحیدی مهرجردی با ۷ رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.