انتخاب بر اساس تکلیف

محمد حسین بهارستانی

محمد حسین بهارستانی

عمریست دعایمان اینست که خدایا مارا مدیون شهدا ممیران، علما به ما آموخته اند که وقتی یک فردی به دیار باقی رفت اولین کاری که بر شما واجب هست اینست که وصیت نامه اش را به طور کامل طبق چیزی که خودش نوشته انجام دهید.
اما شهدا که با خون خود این انقلاب را به ثمر نشاندند وصیت نامه هایی داشتند که در صورت عدم عمل به وصیت نامه ها به نظر می آید که مدیون شهدا باشیم و با دعا این قضیه حل نمی شود….
گوشه ای از وصیت نامه شهید احمد فاضلی
 «چقدر دورند از حقیقت کسانیکه دین را سپر جانشان ساخته اند در حالیکه سنت پیامبر و عترت به ما می آموزد که جان را سپر دین قرار دهید. عزیزانم تنها شهادت طلبی نمی تواند کارا باشد بلکه در کنار آن روح، باید که فکری اسلامی و منسجم و مترقی و قوی وجود داشته باشد و این چیزی نیست بجز خط امام، خطی است کلی برای حرکت دائمی مسلمین و بر شماست که این فکر را که فکری مستقل و جدا از فکر احزاب و گروهها است افزایش دهیم و قوانین امام را بدون چون و چرا بپذیرید که سعادت ابدی در آن نهفته است و جهاد را فراموش نکنید که جهاد فی سبیل الله شکل تکامل مبارزاتی است.»
…ما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هستیم پس توجه داشته باشیم که چه تفکری قرار است برای مملکت ما تصمیم بگیرد آیا این تفکری که قرار هست به آن رای بدهیم به خط امام و ولایت فقیه نزدیک هست یا تفکریست سکولار و دل در گرو غرب…
تلاش کنیم تفکری در کشور حاکم شود که مدیون خون شهدا نباشیم والسلام