تکمیل زمین فوتبال ساحلی میبد ظرف چند روز آینده

فرماندار میبد از تکمیل و افتتاح نخستین زمین ورزشی فوتبال ساحلی میبد ظرف چند روز آینده خبر داد. حسین فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میبد با بیان اینکه میبد یکی ازشهرستان‌های ورزش‌خیز استان یزد به شمار می‌رود که در رشته‌ها و سبک‌های مختلف ورزشی سرآمد است، اظهار داشت: زمین فوتبال ساحلی از نیازهای […]

فرماندار میبد از تکمیل و افتتاح نخستین زمین ورزشی فوتبال ساحلی میبد ظرف چند روز آینده خبر داد.

حسین فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میبد با بیان اینکه میبد یکی ازشهرستان‌های ورزش‌خیز استان یزد به شمار می‌رود که در رشته‌ها و سبک‌های مختلف ورزشی سرآمد است، اظهار داشت: زمین فوتبال ساحلی از نیازهای این شهرستان بود که به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیون تومان از محل کمک خیران و بدون استفاده از  هیچگونه اعتبار دولتی با کمک ورزش‌دوستان و افرادی که می‌خواهند، فرهنگ ورزش در میبد نهادینه شود، راه‌اندازی شده است.

فرماندار میبد با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه شهرداری، فرمانداری، ورزش و جوانان، شرکت تعاونی دهیاری‌ها، بخشداری، راه و شهرسازی، اداره گاز، محیط زیست، جهاد کشاورزی، و اداره برق همکاری داشتند، عنوان کرد: زمین ورزشی فوتبال و والیبال ساحلی در مجموعه ورزشی ۸۰ هزار متری شهدا واقع شده است.

وی با اشاره به اینه این زمین ورزشی درابعاد ۳۲ در ۴۲ مترمربع مطابق بااستانداردهای بین‌المللی احداث شده است، گفت: این پروژه در روز میلاد امام علی (ع) به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار میبد با بیان اینکه که همچنان شاهد سرآمدی جوانان این شهرستان در رشته‌های خاص در استان و کشور هستیم، افزود: امیدواریم بتوانیم با تلاش و همت جوانان میبد در رشته‌های فوتبال و والیبال ساحلی نیز خوب بدرخشیم.