کتاب حجت الاسلام یوسف بدرالدین در کمتر از یکماه به چاپ سوم رسید

این کتاب از اوایل اسفند ماه به بازار کتاب وارد شد و کمتر از یکماه به چاپ سوم نیز رسید. حتی برخی از درخواست ها نیز برای تجدید چاپ بود که به خاطر تعطیلات نوروز در آنها وقفه ایجاد شد.

کتاب والدین موفق اثر حجت الاسلام یوسف بدرالدین، در کمتر از یکماه به چاپ سوم رسید.

حجت الاسلام یوسف بدرالدین در گفتگو با خبرنگار میبدما گفت: برای تالیف کتاب “والدین موفق” حدود یک سال کار تحقیقاتی صورت گرفت.

وی افزود: با مطالعاتی که روی کتاب های تربیتی داشتم به این نکته پی بردم که این کتاب ها بیشتر حالت تخصصی و علمی به خود گرفته اند و به همه موضوعات هم نپرداختند. در ضمن مشکل این کتاب ها را عدم ارائه راهکار هم دیدم، که در کتاب “والدین موفق” این موضوعات مورد توجه قرار گرفته است.

یوسف بدرالدین افزود: این کتاب با بررسی ۶۱ موضوع تربیتی، از نوزادی تا نوجوانی و ارائه بیش از ۴۰۰ راهکار عملی، به شیوه ای سلیس و روان نگاشته شده است و مخاطب آن نیز عامه مردم هستند. این کتاب مورد توجه برخی از دوستان طلبه و منبری هم قرار گرفته، و روی منابر از نوشته های آن استفاده می شود.

نویسنده کتاب والدین موفق افزود: این کتاب از اوایل اسفند ماه به بازار کتاب وارد شد و کمتر از یکماه به چاپ سوم نیز رسید. حتی برخی از درخواست ها نیز برای تجدید چاپ بود که به خاطر تعطیلات نوروز در آنها وقفه ایجاد شد.

ایشان ادامه داد: کتاب خدمت آیت الله اعرافی نیز ارائه شد، که ایشان نیز حمایت از انتشار و پخش بیشتر آن میان طلاب حوزه علمیه را خواستار شدند.

نویسنده، فیلم ساز و هنرمند میبدی افزود: فعلا نوشتن خاطرات یکی از آزادگان میبدی را در برنامه کاری خود دارم و البته با علاقه به سبک خاصی که نسبت به تولید محتوا دارم برای موضوعی در خصوص مراسم بزرگ اربعین را مد نظر دارم.

ایشان افزود: به امید خدا، ما طلبه های حوزه بتوانیم با استفاده از فضای گسترده تبلیغی که به واسطه امکانات جدید برایمان فراهم شده است، دست به تولید محتوا در فرم های مختلف بزنیم.