مانور مدیریت بحران برق در میبد

شهرک صنعتی جهان آباد میبد با ۴۰۰ واحد صنعتی از مهمترین شهرک های صنعتی استان است که بیش از ۱۲ درصد از انرژی استان را مصرف می کند. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، اداره برق شهرستان میبد با برگزاری مانور مدیریت بحران و خاموشی برنامه ریزی شده ۳ روزه با بازده زمانی ۶ ساعت درروز […]

شهرک صنعتی جهان آباد میبد با ۴۰۰ واحد صنعتی از مهمترین شهرک های صنعتی استان است که بیش از ۱۲ درصد از انرژی استان را مصرف می کند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، اداره برق شهرستان میبد با برگزاری مانور مدیریت بحران و خاموشی برنامه ریزی شده ۳ روزه با بازده زمانی ۶ ساعت درروز در ایام تعطیلات نوروزی توانست بخشی از تعمیرات مورد نظر را در این شهرک صنعتی به انجام برساند .
مدیراداره برق شهرستان میبد گفت:با استفاده از تجربیات اخیر وزارت نیرو درخوزستان درزمینه مواجه با بلایای طبیعی ،ما هم برای مقابله با چنین بحرانی این مانور را درشهرک صنعتی جهان آباد میبد،قطب صنعتی استان یزد برگزار کردیم .
حمیدرضا عدل ثانی افزود: دراین مانور ۵۰ نفر از پرسنل ادارات برق شهرستان های استان درقالب۱۷ گروه کاری شرکت داشتند.
وی با بیان اینکه کارخانجات کاشی به تامین برق پایدار نیاز دارند گفت: با توجه به اینکه درشهرک صنعتی معمولا محدودیت اعمال خاموشی داریم؛ فرصتی فراهم شد تا تعمیرات شبکه از قبیل اصلاح باندیک، تعویض تیر، کراس فارم، اصلاح رابط، شاخه زنی و جاههایی که احساس خطر می کردیم را در این مانور انجام دهیم.
مدیراداره برق میبد خاطرنشان کرد: از آنجا که اتفاق و بحران خبر نمی کند در این مانور توانستیم نیروهای خود را بازآرایی و نقاط ضعف و قوت کارمان را ارزیابی کنیم و تجربیات ارزنده ایی را به دست بیاوریم .