خبر انصراف ۳۰۰ زائر یزدی کذب است

مدیر حج و زیارت استان یزد خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در مورد انصراف ۳۰۰ زائر یزدی را کذب خواند. علی‌اصغر شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: خبری در مورد انصراف ۳۰۰ نفر از حجاج یزدی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده که این خبر کذب است. وی […]

مدیر حج و زیارت استان یزد خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در مورد انصراف ۳۰۰ زائر یزدی را کذب خواند.

علی‌اصغر شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: خبری در مورد انصراف ۳۰۰ نفر از حجاج یزدی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده که این خبر کذب است.

وی بیان کرد: هیچ انصرافی از سوی حجاج یزدی صورت نگرفته و اخبار منتشر شده حقیقت ندارد و به نظر می‌رسد با انگیزه‌های خاص انجام می‌‌شود.

مدیر حج و زیارت استان یزد با تأکید بر اینکه مردم نباید به هر خبری اطمینان کنند، افزود: تنها مرجع رسمی در زمینه اخبار مربوط به حج زائران یزدی از طریق دفتر حج و زیارت استان یزد به رسانه‌های معتبر ارائه می‌شود و در غیر این صورت اخبار کذب است.

شریفی بیان کرد: امسال نیز حجاج یزدی با توجه به برنامه‌زیری‌های ملی سازمان حج و زیارت می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کرده و به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام زائران حج تمتع از ۲۰ فروردین به بعد انجام خواهد شد و با توجه به فراهم شدن شرایط تشرف حجاج ایرانی به حج تمتع سال ۱۳۹۶، همه دارندگان قبوض ودیعه‌‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تیرماه ۸۵ می‌توانند نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام خود اقدام کنند.