اکران بهترین فیلم جشنواره فجر امسال در سینما نگار شهیدیه میبد

این فیلم که در جشنواره فجر امسال، سیمرغ بهترین فیلم و نیز سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد حالا در میبد اکران شده و میبدی‌ها این شانس را دارند که در ایام تعطیلات نوروز به تماشای آن بنشینند.

طبق برآورد بسیاری از کارشناسان سینمایی، سهم امسال فیلمهای ارزشمند و خوش‌ساخت از سینمای ایران حداقل دو و حداکثر ۵ فیلم سینمایی است و بدون هیچ تردیدی، درمیان این تعداد انگشت‌شمار فیلمهای فاخر، فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» کاملا برتری خود را بر دیگر آثار -چه به لحاظ فرم و چه به لحاظ محتوا- اثبات کرده است.

به گزارش “میبدما”، این فیلم که در جشنواره فجر امسال علیرغم ناداوریهای متعدد، سیمرغ بلورین بهترین فیلم و نیز سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از آن خود کرد حالا در میبد اکران شده و میبدی‌ها این شانس را دارند که در ایام تعطیلات نوروز به تماشای این فیلم کم‌نظیر بنشینند.

اکران این فیلم سینمایی از ۲۶ اسفند آغاز می‌شود و هرشب از ساعت ۱۹ این فیلم در سینما نگار شهیدیه میبد برای علاقمندان به نمایش درخواهد آمد.

ماجرای نیمروز یک تریلر پلیسی است که در بستر قصه به حوادث و وقایع سال ۱۳۶۰ می پردازد. “ماجرای نیمروز” با فیلم قبلی این کارگردان به جهت قصه گو بودن و فضا سازی بسیار متفاوت است. تمام صحنه های “ماجرای نیمروز” در تهران و اطراف شهر فیلمبرداری شده است.

کارگردانی «ماجرای نیمروز» را محمدحسین مهدویان برعهده دارد که قبلا هم فیلمش با عنوان «ایستاده در غبار» موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر شد.

در این فیلم بازیگرانی چون جواد عزتی، مهدی پاکدل، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهرداد صدیقیان، لیندا کیانی، مهدی زمین پرداز، محیا دهقانی و… به ایفای نقش پرداخته اند.