تنها مهد کودک سه ستاره در میبد هستیم/ تمام آموزشهای نونهالان در راستای آموزش قرانی و دینی صورت میگیرد

این نونهالان در زمینه های مختلف اجتماعی و مهارت زندگی و اداب معاشرت اسلامی و اموزش قران و شخصیت شناسی کودکان که تنها در این مرکز انجام میشود زیر نظر مربیانی که تماماً دارای مدرک کارشناسی و تخصصی میباشند، آموزش می بینند.

در این ولنگاری فرهنگی و وجود برخی ناهنجاری ها در نحوه اموزش نونهالان و همین طور اموزشهای نامناسب غربی در برخی مهدهای کشور و نگرانی والدین از تربیت صحیح و اموزش اسلامی فرزندانشان در مهدها؛ باخبر شدیم یک مهد کودک که سابقه ۱۵ساله در زمینه اموزشی دارد در راستای فرهنگ اسلامی و قرانی توانسته است این نگرانی والدین را برطرف کند.

1489562767142 copy

خانم زکیه ناصریان در گفتگو با خبرنگار میبدما با بیان اینکه این مجموعه تنها مهد کودک در میبد می باشد که طبق استانداردها از اداره کل بهزیستی مفتخر به دریافت سه ستاره است، گفت: تنها ویژگی خاص این مجموعه ان است که بخشی از درامد این مرکز به موسسه نگهداری کودکان بد سرپرست و بی سرپرست تعلق میگیرد.

ناصریان با بیان اینکه در این مهد تعداد ۶۰ نفر از نونهالان از سنین ۳ تا ۶ ساله تحت مراقبت و آموزش هستند، بیان کرد: از این تعداد ۴۵ نفر دختر و بقیه پسر هستند که کلاسهای انان نیز به تفکیک سن و جنسیت جداگانه میباشد.

1489604332626 copy

وی در ادامه با توجه به  نحوه فعالیت و اموزشهای مختلف در این مهد اظهار کرد: این نونهالان در زمینه های مختلف اجتماعی و مهارت زندگی و اداب معاشرت اسلامی و اموزش قران و شخصیت شناسی کودکان که تنها در این مرکز انجام میشود زیر نظر مربیانی که تماماً دارای مدرک کارشناسی و تخصصی میباشند، آموزش می بینند.

قایم مقام کانون همیاری مهدهای کودک میبد در ادامه سخنان خود با توجه به فعالیتهای فرهنگی و مذهبی صورت گرفته در این مرکز گفت: ۲ سال متوالی به عنوان مهد کودک نمونه مفتخر به دریافت لوح سپاس شده ایم.

وی هچنین گفت: جهت درک بیشتر و بهتر کودکان از مشاغل مختلف و جهت  اشنایی با محیط کار تاکنون چندین بازدید از کارخانجات و کارگاهای تولیدی صورت گرفته است.

1489562767310 copy

ایشان با بیان اینکه بخشی از درامد این مهد به کودکان بد سرپرست و بی سرپرست تعلق میگیرد اظهار داشت: در صورتی که نو نهالی با مشکل مالی مواجهه باشد، به صورت رایگان در این مرکز اموزش میبیند.

خانم ناصریان در پایان با اشاره به تمام سختی و مشقت این کار گفت: گرچه تمام مربیان مهدها از حقوق ناچیز و حتی نبود بیمه و حمایت دولت برخوردار هستند اما با عشق و علاقه و بدون هیچگونه چشمداشتی این نونهالان را مانند فرزندان خود، در جهت اموزش و اخلاق اسلامی و قرانی تربیت میکنند.