تحقیرآمیزاست که موشک ماهواره‌بر آماده‌پرواز را ازترس آمریکا در انبار گذاشته‌اند

وی ادامه داد: برجام یک آزمایش مهم بود و دولتمردان ما هم زحمت کشیدند و ما هم تعهداتمان را عمل کردیم در برابر یک چک بی‌محل.

سردار امیرعلی حاجی زاده عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهدا در امامزاده صالح تجریش گفت: در طول ٣٨ سال انقلاب موانع زیادی را پشت سر گذاشتیم و توطئه‌های زیادی را شکست دادیم ولی هنوز مشکلات زیادی ملت رو ازار می‌دهد.
وی افزود: این مشکلات بسیار کوچک تر از موانع قبل است، مشکل اساسی ما نوع نگاه مسئولان برای غلبه بر این چالش‌هاست.

حاجی زاده ادامه داد: با دو نگاه مواجهیم: یکی اتکا به آمریکا که برخی مسئولین این نگاه را دارند. نمونه ای نداریم که امریکا مشکل کسی را در دنیا حل کرده باشدحتی کشورهایی که دشمنی با امریکا ندارند.

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه داعش طرح آمریکایی و صهیونیستی است که از برخی بازماندگان رژیم صدام و تربیت شدگان مکتب وهابیت توسط آمریکا درست شد تا بتوانند بعدا دوباره به عراق برگردند، افزود: اسنادی داریم که اگر روزی شوایط اجازه دهد می‌فهمیم آمریکا چه بلایی سر عراق اورد.

وی گفت: در برابر چشم آمریکایی ها ستون نفتکش ها از عراق به ترکیه می رفت و آنها کاری نمی کردند.آمریکا ۵٠ سال عراق را به عقب انداخت، آمریکا به عراق برگشته و دارد پایگاههایش را توسعه می دهد. ملت عراق هوشیار باشند.

آقای بشار جعفری گفت که در سوریه هم بلایی سر ملت سوریه امده که باعث شده زن سوری به ۴٠ دلار معامله می شود. مردم یمن با بمب های آمریکایی و انگلیسی کشته می‌شوند.

وی ادامه داد: برجام یک آزمایش مهم بود و دولتمردان ما هم زحمت کشیدند و ما هم تعهداتمان را عمل کردیم در برابر یک چک بی‌محل.

حاجی زاده گفت: نمی‌خواهم سیاه نمایی کنم ولی آمریکا این است که به همه وعده‌هایش عمل نکرد.

فرمانده هوافضای سپاه گفت: رفتیم از امریکای دشمن قرارداد هواپیمای بوئینگ بستیم این نطفه‌ای که امروز بسته می‌شود، حتما اولاد ناقص‌الخلقه‌ای تحویل ملت خواهد داد شاید بگویند به شما چه ارتباطی دارد، من تخصصم اول هوایی و بعد فضایی است.
حاجی زاده گفت: موشک ماهواره‌بر آماده پرواز است ولی از ترس آمریکا آن را داخل انبار گذاشته‌اند این تحقیرآمیز است.