مدیر آموزش پرورش اردکان: آموزش بدون پرورشِ صحیح، ره به جایی نمی برد

به گزارش اردکان گویا به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان؛ متن این پیام، بدین شرح می باشد: دانش آموزان و آینده سازان این دیار زمانی به قله های افتخار می رسند که از نظر تربیتی و آموزشی از همه لحاظ رشد یافته باشند. چنانکه بر همگان مبرهن است آموزش بدون […]

به گزارش اردکان گویا به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان؛ متن این پیام، بدین شرح می باشد:

دانش آموزان و آینده سازان این دیار زمانی به قله های افتخار می رسند که از نظر تربیتی و آموزشی از همه لحاظ رشد یافته باشند.

چنانکه بر همگان مبرهن است آموزش بدون تربیت و پرورش صحیح هرگز ره به جایی نخواهد برد و چه بسا تباهی را فرا روی انسان قرار دهد.بی شک پیشرفتهای اخلاقی و علمی دانش آموزان دیار علم و ادب و فرهنگ مرهون تلاشهای مجاهدت گونه شما می باشد.

اینک که «هشتم اسفند» را به میمنت تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی بدست توانمند شهیدان رجایی و باهنر روز «امور تربیتی و تربیت اسلامی» نام نهاده اند؛ بر خود فرض می دانم از تمامی معلمان که مسائل پرورشی و تربیتی را از اولویتهای اصلی و الگویی شغل شریف و مقدس خود می‌دانند و عزیزان دست اندرکار امر تعلیم و تربیت بویژه مربیان پرورشی که سردمدار این عرصه می باشند تبریک و تهنیت عرض نموده و در این برهه از زمان تقاضای همت والا و بالای مجموعه خدوم آموزش و پرورش را در راستای هدایت و راهنمایی نو گلان و دانش آموزان عزیز دیارمان را دارم و از خداوند منان آرزوی توفیق هرچه بیشتر شما را خواستارم.

محمد اشرفیان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اردکان