نخستین فروشگاه شهرستانی اتکا در میبد افتتاح شد

هدف این مراکز خرید در سطح کشور و شهرستان‌ها، حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی با فروش و عرضه کالاهای تولید داخل است.

نخستین فروشگاه زنجیره‌ای اتکا وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در شهرستان میبد توسط وزیر دفاع از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میبد، محمد نظری، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره ای اتکا در استان یزد، ظهر امروز در مراسم افتتاح فروشگاه اتکا شهرستان میبد با بیان اینکه فروشگاه‌ اتکا در کل کشور ۴۶۰ شعبه دارد، اظهار داشت: این فروشگاه در استان یزد بعد از مرکز استان، دومین شعبه‌ای است که در شهرستان میبد افتتاح شده است.

نظری با اشاره به اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا وابسته به وزارت دفاع است، افزود: خرید برای عموم مردم از این فروشگاه آزاد است و خانواده‌های نیروهای مسلح و بازنشستگان وزارت دفاع نیز با تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی امکان خرید از این فروشگاه را دارند.

وی، مساحت این فروشگاه در شهرستان میید را ۳۸۰ مترمربع اعلام کرد و بیان داشت: هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای تکمیل  و راه‌اندازی این مرکز خرید از محل اعتبارات فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا تأمین شده است.

نظری با بیان اینکه تمام محصولات این فروشگاه‌ها  کاملا ایرانی و تولید داخلی است، خاطرنشان کرد: هدف این مراکز خرید در سطح کشور و شهرستان‌ها، حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی با فروش و عرضه کالاهای تولید داخل است.

در پایان مراسم، این مرکز خرید توسط مسؤولان نظامی و معاون فرماندار میبد از طریق ویدئو کنفرانس با حضور وزیر دفاع افتتاح شد.

IMG_1919 copy IMG_1920 copy IMG_1930 copy IMG_1936 copy IMG_1938 copy IMG_1941 copy IMG_1947 copy IMG_1953 copy IMG_1954 copy IMG_1959 copy IMG_1960 copy