برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در روزهای پنجم و ششم اسفندماه در یزد خبر داد و گفت: این رزمایش به طور همزمان در هشت استان دیگر کشور نیز برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار اکبر فتوحی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری از برگزاری رزمایش الی […]

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در روزهای پنجم و ششم اسفندماه در یزد خبر داد و گفت: این رزمایش به طور همزمان در هشت استان دیگر کشور نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار اکبر فتوحی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، پنجم و ششم اسفندماه در یزد خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش به منظور سنجش و ارتقاء توان رزمی نیروهای سپاه الغدیر استان یزد برگزار می‌شود و همزمان با استان یزد، در هشت استان دیگر نیز شاهد برگزاری این رزمایش خواهیم بود.

وی یادآور شد: در این رزمایش ۴۵ گردان از واحد برادران و شش گردان از حوزه مقاومت خواهران حضور دارند و در مجموع نیروهای ۱۲ ناحیه از هر ۱۰ شهرستان استان یزد در رزمایش حضور خواهند یافت.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد به تشریح برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این رزمایش پرداخت و بیان کرد: در مجموع ۷۲ تاکتیک در راستای مقابله با تهدیدات دشمن و ۱۴ تاکتیک نیز در راستای عملیات‌های امداد و نجات اجرا می‌شود.

فتوحی خاطرنشان کرد: امسال رزم شبانه نیز در این عملیات گنجانده شده تا آمادگی بیشتری در نیروهای شرکت‌کننده در این رزمایش ایجاد شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد هم‌اکنون ۳۴۵ هزار بسیجی سازماندهی شده دارد، عنوان کرد: این افراد آموزش‌های لازم را در قالب گردان‌های امام علی (ع)، امام حسین (ع)، عاشورا، کوثر و الزهرا (س) فرا گرفته‌اند.

فتوحی با اشاره به اینکه بسیجیان همواره آماده دفاع از میهن اسلامی هستند، عنوان کرد: دشمنانی که مدام در حال تهدید ایران هستند، بدانند که با وجود نیروهای بسیجی آماده از هیچ‌یک از تهدیدهای آنها هراسی نداریم زیرا خوب می‌دانیم که حرف‌های دشمنان ما در حد تهدید است و توان فراتر رفتن آن را ندارند.

وی بیان کرد: دشمن هرگز تصور نمی‌کرد که ایران به لحاظ قدرت نظامی در چه جایگاهی است و هرگز تصور نمی‌کرد که ایران شهرک‌های موشکی زیرزمینی داشته باشد و همین امر آنها را عصبانی کرده زیرا می‌دانند که نمی‌توانند هیچ تحرکی علیه ایران داشته باشند.

فتوحی خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی و نظامی ایران اسلامی همواره آماده هستند و برگزاری این رزمایش‌ها، توان و قدرت نظامی نیروهای ما را به نمایش می‌گذارد و دشمن را بیش از گذشته از رسیدن به اهداف خود نا امید خواهد کرد.