فرماندهان کوچک غبار از قبور شهدا زدودند+تصاویر

به مناسبت ایام الله دهه فجر دانش آموزان شرکت کننده در طرح تربیتی فرماندهان کوچک مؤسسه سراج شهرستان میبد بر سر گلزار شهدای فیروزآباد حاضر شده و با اعطای گل از مقام شهدا تجلیل به عمل آوردند. به گزارش خبرنگار میبدما: در انقلاب اسلامی ایران برکسی نقش پررنگ شهدا پوشیده نیست. ایام الله دهه فجر […]

به مناسبت ایام الله دهه فجر دانش آموزان شرکت کننده در طرح تربیتی فرماندهان کوچک مؤسسه سراج شهرستان میبد بر سر گلزار شهدای فیروزآباد حاضر شده و با اعطای گل از مقام شهدا تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار میبدما: در انقلاب اسلامی ایران برکسی نقش پررنگ شهدا پوشیده نیست. ایام الله دهه فجر بهانه خوبیست تا دستان کوچک نسل سوم و چهارم انقلاب را در دستان شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گذاشته و بین آنها پیوندی نا گسستنی ایجاد کنیم.
مسئولان برگزاری طرح تربیتی فرماندهان کوچک نیز برای تحقق این امر مهم صبح روز برفی جمعه، جمعی از دانش آموزان شرکت کننده در این طرح را بر سر قبور مطهر شهدای فیروزآباد آورده و طی مراسمی دانش آموزان را بیش از پیش با شهدا آشنا کردند.
دانش آموزان با اعطای گل و قرائت زیارت عاشورا بر سر قبور شهدا،‌یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و با آنان پیمان بستند تا راهشان را همچنان ادامه دهند.
ghobar (1)

ghobar (5)

ghobar (2)

ghobar (6)

ghobar (7)

 

ghobar (9.1)

ghobar (10)

 

ghobar (12)

ghobar (11)

ghobar (12.1)