جدیدترین خبرها از استیضاح وزیر آموزش و پرورش

 عضو هیئت‌رئیسه مجلس از ارسال طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد. میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بررسی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: پس از سرکشی […]

 عضو هیئت‌رئیسه مجلس از ارسال طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد.

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بررسی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، اگر این طرح به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس واصل شده باشد، بررسی می‌شود.

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از ارسال طرح استیضاح فخرالدین دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش  و تحقیقات مجلس خبر داد و گفت: این طرح در اوایل هفته جاری با ۳۷ امضا به این کمیسیون ارسال شده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به موارد استیضاح وزیر آموزش و پرورش، گفت: فساد مالی در بانک سرمایه، تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان و نیز عزل و نصب‌های سیاسی در سطوح کلان و خرد در مدیریت مدارس از موارد استیضاح وزیر آموزش و پرورش است.