طنز/ گفتگوی تلفنی مقام ایرانی با پرزیدنت ترامپ رییس جمهور آمریکا !

رییس جمهور آمریکا اضافه کرد: هواپیمای ایرباس فرانسوی هم که پیش شماست، مال ماست و وای به حالتون اگه بوی نویی آن پریده باشد و یا نایلون های صندلی هایش را باز کرده باشید

  • احمد کریمی

یکی از مقامات دولتی ایران با پرزیدنت ترامپ – رییس جمهور آمریکا- گفتگوی تلفنی کرد.
به گزارش خبرنگار meybodema، این تماس تلفنی در حالی صورت گرفت که به علت ممنوعیت ورود ایرانی ها به آمریکا، امکان دیدار یهویی و ناگهانی در راهروی سازمان ملل جور نمی شد، بنابرین تماس اشتباهی یکی از مقامات دولتی ایران، باعث گفتگویی بین ایشان با پرزیدنت ترامپ شد.
در این گفتگوی تلفنی، مقام ایرانی با اعتراض به قانون ممنوعیت ورود ایرانی ها به آمریکا، به ترامپ هشدار داد، “ما دولت مذاکره در هر شرایطی هستیم” و این مسئله، امید ما در تدبیر بهتر مذاکره را به نا امیدی تبدیل کرده است.
وی با بیان اینکه: «نامردا تا دیروز توی هر روستا و کوچه و بازاری، ما رو به اومدن سر میز مذاکره فرا می خوندین»؛ ادامه داد: «حیف کالری و انرژی ارزشمندی که وزیر امورخارجه ما در پیاده روی با اون درازِ بی خاصیت در گفتگوهای سابق خرج کرد»…
مسئول ایرانی که نخواست نامش فاش شود، با تاکید بر این مسئله که “هرگز یک ایرانی را ممنوع الورود نکن”، چون ممکنه با اسب تروی وسط کاخ سفید بیرون بیاد، افزود: پرزیدنت ترامپ بر مبنای مذاکرات پشت پرده ما با مقامات آمریکایی، حق دستور و اجرای چنین قانونی را دارا نیست!
به گزارش خبرنگار طنز meybodema، در این گفتگوی “۱۵ دقیقه ای” تلفنی – که هزینه آن توسط مخابرات اعلام نشده- ترامپ نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداخت.
پرزیدنت ترامپ، با اشاره به این موضوع که کسی جز آمریکایی های سفید پوستِ مسیحی و یهودی را اصلاً آدم هم حساب نمی کند؛ گفت:من اصلاً آدم گفتگو و مذاکره نیستم، و اصلاً همین الانم اشتباه می کنی با من صحبت می کنی!
ترامپ افزود: فشارهای ایمیلی و پیامکی و تلگرامی و وایبری و واتس آپی شما هیچ اثری بر من ندارد و کلید شکسته شما نیز قرار نیست درب های دیجیتالی ما را برای شما باز کند…
ترامپ با بیان اینکه ما از جنس آمریکایی استفاده می کنیم، افزود: فقط یک خودکار شما -در پرتاب سابق و معروفتان- پیش ما مانده است که آن هم جان کری کِش رفته و شما می توانید از خود او بگیرید!
رییس جمهور آمریکا اضافه کرد: هواپیمای ایرباس فرانسوی هم که پیش شماست، مال ماست و وای به حالتون اگه بوی نویی آن پریده باشد و یا نایلون های صندلی هایش را باز کرده باشید؛ در این صورت هزینه آن را از اموال بلوکه شده خودتان کسر می کنیم!
در انتها و با بلند شدن صدای ترامپ به فحاشی؛ مقام ایرانی با بیان جمله: “خدا روزگارتو سیاه کنه”، از ترامپ جمله “برو به جهنم” رو شنید و تماس با بوق های اشغال گوشی طرف آمریکایی، قطع شد.
تصویری از ترامپ در حین صحبت تلفنی با مقام ایرانی را مشاهده می کنید:

IMG15560454