اولین سینمای بخش خصوصی میبد راه‌اندازی شد

نخستین سینمادار میبدی با اشاره به اینکه تنها سینمای میبد بدون وابستگی دولتی و حمایت از ارگان خاصی اداره می‌شود، گفت: برای اکران فیلم‌های انقلابی و ارزشی در این سینما تلاش می‌کنم. مجید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میبد اظهار داشت: به خاطر عشق و علاقه‌ام به کار فرهنگی و بهره‌وری مناسب از […]

نخستین سینمادار میبدی با اشاره به اینکه تنها سینمای میبد بدون وابستگی دولتی و حمایت از ارگان خاصی اداره می‌شود، گفت: برای اکران فیلم‌های انقلابی و ارزشی در این سینما تلاش می‌کنم.

مجید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میبد اظهار داشت: به خاطر عشق و علاقه‌ام به کار فرهنگی و بهره‌وری مناسب از برخی امکانات موجود بلااستفاده در شهرستان میبد به فکر سینماداری افتادم.

وی با بیان اینکه سالن سینما متعلق به اداره ارشاد میبد است، بیان کرد: این سالن که در مجتمع فرهنگی امام صادق (ع) محله شهیدیه واقع شده و در واقع یک سالن آمفی تئاتر است، در اغلب موارد بلا استفاده بود و این امر سبب شد به مدت دو سال این مکان را اجاره کنم.

نخستین سینمادار میبدی با بیان اینکه هیچگونه حامی مالی و وابستگی به هیچ ارگان دولتی و ادارات میبد نداریم، عنوان کرد: این سینما به صورت شخصی اداره می‌شود و تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز اکران با هزینه شخصی خریداری شده و تنها سینمای خصوصی شهرستان میبد به شمار می‌رود.

سینمادار جوان میبدی با توجه به اینکه مشکلات زیادی در ابتدای کار داشتم اما با همت و تلاش زیاد این مکان را راه‌اندازی کردم، خاطرنشان کرد: تمام تلاشم این است که تا حد امکان در این سینما فیلم‌های ارزشی و انقلابی موجود در کشور به منظور اشاعه فرهنگ اسلامی اکران شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم با استقبال بهتر مردم از سینما بتوانیم رونق این فضای فرهنگی را حفظ کرده و شرایط بهتری را برای تماشاگران فراهم کنیم.