دیدارفرمانده بسیج بنیادشهیدکشورباخانواده شهیدجواهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیادشهید کشور به همراه معاون اموراستانها و پشتیبانی و مالی به دیدار خانواده شهید احمدجواهری در میبد رفتند .خزایی دیدار با خانواده های شهدای استان یزد و شهرستان میبد را توفیق الهی دانست و گفت :تکریم واحترام به خانواده های شهدا را یک […]

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیادشهید کشور به همراه معاون اموراستانها و پشتیبانی و مالی به دیدار خانواده شهید احمدجواهری در میبد رفتند .خزایی دیدار با خانواده های شهدای استان یزد و شهرستان میبد را توفیق الهی دانست و گفت :تکریم واحترام به خانواده های شهدا را یک فریضه می دانیم .

فرمانده بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران کشور افزود:آنچه که من دراین دیدار ها با والدین معظم و فرزندان شهدا و همسران مکرمشان در استان یزد و شهرستان میبد داشتم فضایی آکنده از معنویت و اخلاص بود.

وی گفت:انسان در این مکان های منور وقتی حضور پیدا می کند یک نوع جرقه های امید و معنویت را در اینجا می بیند که این معنویت حاصل اش برای خودما خواهد بود و فکرمی کنیم شهدای عزیزما شاهد و ناظرهستند.

خزایی با بیان اینکه امروز هم که دراین دیدارها حضورپیدا کردیم قطعا به دعوت و توجه شهید عزیزبوده است گفت: تکریم از خانواده های معظم شهدا برای همه ما واجب است و باید راه شهدا و عزیزانمان را استمرار ببخشیم تا راهی را که آنها پیمودند ما هم با اقتدار و قدرت بپیماییم .

فریبرزخزایی ،با اهداء لوح تقدیر مزین به بیانات گرانقدر رهبر معظم انقلاب مبنی بر امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتراز شهادت نیست ازآنها دلجویی کرد.