پروژه به‌سازی گلزار شهدای «بشنیغان» ۳ ماهه تکمیل می‌شود

رئیس بنیاد شهید میبد همچنین‌ هزینه اختصاص یافته به این پروژه را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: بخشی از این هزینه از محل اعتبارات بنیاد شهید و بخشی دیگر توسط خیران تأمین می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میبد گفت: پروژه به‌سازی گلزار شهدای بشنیغان ظرف سه ماه تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از میبد، محمدرضا صادقی، پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی به‌سازی و مرمت گلزار شهدای بشنیغان در شهرستان میبد اظهار داشت: محله بشنیغان با دارا بودن ۳۲ شهید و یک جانباز شهید از دوران دفاع مقدس از محله‌های شهیدپرور شهرستان میبد به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: گلزار شهدای این محله بعد از تکمیل و به‌سازی گلزارهای شهدای محله‌های شهیدیه، رکن‌آباد و فیروزآباد آغاز شده و عملیات به‌سازی و مرمت در آن انجام خواهد شد.

صادقی خاطرنشان کرد: به‌سازی و مرمت این گلزار شامل کاشی‌کاری و کف‌سازی و سقف کاذب است و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده این پروژه را ظرف مدت سه ماه به اتمام می‌رسانیم.

681719_438

رئیس بنیاد شهید میبد همچنین‌ هزینه اختصاص یافته به این پروژه را یک میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: بخشی از این هزینه از محل اعتبارات بنیاد شهید و بخشی دیگر توسط خیران تأمین می‌شود.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تأکید بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا بیان کرد: ما مدیون خون این شهیدان و جوانان همچنین خانواده‌های آنان هستیم که داغ بزرگ از دست دادن فرزندان خود را در سینه دارند.

کمال دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه شهدا گنجینه‌ای برای جامعه و خانواده‌های خود هستند، افزود: مسؤولیت ما در برابر خون این شهیدان بیشتر است و باید با جاودانه نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌های مدنظر شهدا همچنین درس گرفتن از روحیه جانفشانی و مقاومت شهیدان، ادامه دهنده راه آنان باشیم.

به گزارش فارس، رئیس بنیاد شهید شهرستان میبد، نماینده مردم میبد در مجلس و جمعی از مسؤولان حاضر در این مراسم بر مزار مطهر شهدا و همرزمان خود حاضر شدند و به قرائت فاتحه پرداختند و سپس کلنگ افتتاح پروژه به‌سازی گلزار شهدای بشنیغان توسط خانواده شهدا به زمین زده شد.