توقیف ظروف میلیاردی قاچاق در یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ محمدرضامزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق ماموران پلیس  هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، به دو دستگاه تریلر  مشکوک شده و خودروها را برای بازرسی متوقف کردند. وی افزود: ماموران پس از بررسی اسناد و مدارک خودروها […]

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ محمدرضامزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق ماموران پلیس  هنگام کنترل محورهای مواصلاتی، به دو دستگاه تریلر  مشکوک شده و خودروها را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی اسناد و مدارک خودروها متوجه شدند این دو دستگاه تریلر حامل ۱۲ هزار قلم انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق بوده که به همین منظور خودروها توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی تصریح کرد: متهمان این محموله را از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به استان البرز را داشتند که در عملیات ایست و بازرسی پلیس یزد دستگیر و به محاکم قانونی، معرفی شدند.

وی ارزش برآورد شده این محموله کشف شده را دو میلیارد ریال بیان کرد و افزود: ماموران در این راستا دو متهم را نیز دستگیر کردند.