متن اصلی
گروه : اخبار ویژه
شناسه : 38512
تاریخ : 03 دی 1395
ساعت : 22:26
پرینت از صفحه

مطلب مهمی که درخطبه‌های امروز نمازجمعه میبد مطرح شد اما منتشر نشد!

وی گفت: امیدوارم متولیان فرهنگی توجه داشته باشند در زمان مسئولیتشان چه چیزی به خورد جامعه و مردم می دهند، تا مشکلی برای تربیت فرزندان پیش نیاید. وگرنه این مسئله گریبان انها

نمازجمعه این هفته میبد به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمود کارگر -امام جمعه موقت میبد و رییس حوزه علمیه خواهران استان یزد- در مصلای آیت الله اعرافی این شهرستان اقامه شد.

به گزارش “میبدما”، حجت الاسلام کارگر در انتهای خطبه اول به نکته بسیار مهمی اشاره نمود که به نوعی یکی از معضلات امروز مردم میبد نیز می‌باشد.

امام جمعه موقت میبد در مورد تربیت فرزندان در خانواده ها گفت: مشکل نسل آینده در مساجد و نماز جمعه ها و محافل و مجالس قرانی حل می شود.

وی افزود: اگر پدر خودش بیاید مسجد و متدین مذهبی باشد و نداند فرزندش در این ساعت کجاست، پای چه فیلمی و چه برنامه ای و با چه کسی در ارتباط است، مشکل تربیتی این فرزند حل نمی شود.

وی گفت: امیدوارم متولیان فرهنگی توجه داشته باشند در زمان مسئولیتشان چه چیزی به خورد جامعه و مردم می دهند، تا مشکلی برای تربیت فرزندان پیش نیاید. وگرنه این مسئله گریبان انها که مسبب و دنبال بعضی از برنامه های خلاف شرع و خلاف عرف و خلاف اخلاق هستند، را خواهد گرفت.

ایشان در انتها خطبه اول برای رفع مشکلات تربیتی نسل های مخصوصا جوان دعا کردند