یک هفته مانده به اکران فیلم «یتیمخانه ایران» در میبد سانس‌های پنجشنبه این فیلم پر شد/ احتمال درنظرگرفتن سانس‌های فوق‌العاده

یک هفته مانده به اکران مردمی اثر تحسین شده ابوالقاسم طالبی در سینما ستاره میبد، تمام بلیطهای نمایشهای روز پنجشنبه و بیشتر بلیطهای روز چهارشنبه این فیلم توسط علاقمندان به این فیلم خریداری شد.

به دلیل استقبال بالای شهروندان میبدی از اکران فیلم سینمایی یتیمخانه ایران، کلیه بلیطهای سانسهای روز پنجشنبه این فیلم سینمایی به فروش رفت.

به گزارش “میبدما”، یک هفته مانده به اکران مردمی اثر تحسین شده ابوالقاسم طالبی در سینما ستاره میبد، تمام بلیطهای نمایشهای روز پنجشنبه و بیشتر بلیطهای روز چهارشنبه این فیلم توسط علاقمندان به این فیلم خریداری شد.

نظر به استقبال غیر قابل پیش بینی مردم از اکران این فیلم سینمایی، دست اندرکاران نمایش این فیلم مشغول رایزنی با مسئولان ذیربط جهت تمهید چندین سانس فوق العاده هستند که در صورت تایید، به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است این استقبال در حالی است که تبلیغات چندانی در سطح شهر برای این فیلم درنظر گرفته نشده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات لازم درباره سانسهای باقیمانده و نیز سانسهای فوق العاده احتمالی و تهیه بلیط میتوانند به پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۳۵۰۰۵۰ تماس حاصل نمایند.

photo_2016-12-11_11-07-14