دفاع از چند پایان‌نامه‌ قرآنی در میبد

پایان‌نامه‌های قرآنی در دانشکده علوم قرآنی میبد دفاع شدند. بنابراین گزارش، جلسه دفاع از پایان‌نامه «معنا‌شناسی واژه غفران در قرآن با رویکرد تحلیل متنی» با نگارش سیده زکیه حسینی‌پور دانشجوی رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد و راهنمایی احمد زارع زردینی و داوری مجتبی محمدی مزرعه شاهی روز شنبه ۲۴ مهر در […]

پایان‌نامه‌های قرآنی در دانشکده علوم قرآنی میبد دفاع شدند.
بنابراین گزارش، جلسه دفاع از پایان‌نامه «معنا‌شناسی واژه غفران در قرآن با رویکرد تحلیل متنی» با نگارش سیده زکیه حسینی‌پور دانشجوی رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد و راهنمایی احمد زارع زردینی و داوری مجتبی محمدی مزرعه شاهی روز شنبه ۲۴ مهر در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار شد.
همچنین پایان‌نامه «طراحی آموزشی راهکارهای کنترل خشم با رویکرد اسلامی و اثر بخشی آن بر کنترل خشم» با نگارش پریسا حکیمی دانشجوی رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد و راهنمایی محمدحسین فلاح و داوری محمدمهدی خواجه‌پور روز یکشنبه ۲۵ مهرماه در دانشکده علوم قرآنی میبد دفاع شد.
لازم به ذکر است جلسه پایان‌نامه «بررسی ساختار و جایگاه سوره فاطر در قرآن کریم» با نگارش زهره مشهدی دانشجوی رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد و راهنمایی احمد زارع و محمدعلی حیدری دوشنبه ۲۶ مهر در دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار شد.