نظر آیت‌الله اعرافی درباره توافق ژنو

رییس جامعه المصطفی العالمیه گفت: آنچه امروز ملت ایران در مذاکرات ۱+۵ در ژنو به آن رسید حاصل یک دوره طولانی از تدبیر و هدایت رهبری، تلاش دولت و بردباری و صبوری ملت بوده است. به گزارش ایرنا-قم ، آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: همه ما باید در مساله مذاکرات هسته ای و توافقاتی که […]

رییس جامعه المصطفی العالمیه گفت: آنچه امروز ملت ایران در مذاکرات ۱+۵ در ژنو به آن رسید حاصل یک دوره طولانی از تدبیر و هدایت رهبری، تلاش دولت و بردباری و صبوری ملت بوده است.

به گزارش ایرنا-قم ، آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: همه ما باید در مساله مذاکرات هسته ای و توافقاتی که ایجاد شده وحدت نظر داشته باشیم و با ملحوظ کردن منویات رهبر معظم انقلاب، از دیپلماسی هسته ای حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه جریان ها باید در این زمینه با هم انسجام و وحدت داشته باشند، گفت: انسجام، همدلی و پشتیبانی از حرکتی که درمذاکرات هسته ای انجام شده، بسیار مهم است و در حوادث با اهمیت و بزرگی مانند جریان هسته ای باید با نگاه کلان به منافع ملی و با محوریت رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مقاومت و پشتوانه خوب ملت، هدایت های داهیانه رهبری، تلاش دولتها و در امتداد این زنجیره کاری، تلاش هیات مذاکره کننده هسته ای، منجر به یک گام به جلو شد.

آیت الله اعرافی گفت: اگر ما در برابر دشمنان مقاومت و بردباری نمی کردیم، دشمنان آمادگی آن را نداشتند که آنچه را امروز پذیرفتند را بپذیرند، بنابراین ما همیشه در اهداف بزرگ باید دو رکن مهم ˈهوشمندی و تدبیرˈ و مقاومتˈ را مورد توجه جدی قرار دهیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، کار همچنان ادامه دارد و باید در این مساله وحدت نظر در کشور وجود داشته باشد و منویات رهبری ملحوظ و حمایت از دیپلماسی انجام شود.

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: امید است با توفیقات و عنایات الهی، ملت ایران در مراحل دیگر نیز به پیروزی برسد و گفتمان انقلاب اسلامی با مقاومت و صبوری و حکمت و تدبیر از شرایط سخت عبور کند.