شماره ۵۲ نشریه خط حزب‌الله

«باید مراقب بود. امروز کشور به اتحاد نیروها احتیاج دارد. بخصوص نیروهای مؤمن. نیروهای پای کار.۹۵/۷/۵» زیرا دشمنان انقلاب «یکی از این ترفندهایی که اخیراً یاد گرفته‌اند و دارند اعمال میکنند، ایجاد دوقطبی‌های کاذب است؛ دوقطبی‌های دروغین.۹۴/۱۲/۵» اولین بار شهریور ماه دو سال قبل بود که رهبر انقلاب از کلیدواژه «دوقطبی» برای هشدار درباره شکل‌گیری […]

«باید مراقب بود. امروز کشور به اتحاد نیروها احتیاج دارد. بخصوص نیروهای مؤمن. نیروهای پای کار.۹۵/۷/۵» زیرا دشمنان انقلاب «یکی از این ترفندهایی که اخیراً یاد گرفته‌اند و دارند اعمال میکنند، ایجاد دوقطبی‌های کاذب است؛ دوقطبی‌های دروغین.۹۴/۱۲/۵» اولین بار شهریور ماه دو سال قبل بود که رهبر انقلاب از کلیدواژه «دوقطبی» برای هشدار درباره شکل‌گیری وضعیتی خاص در جامعه استفاده کردند.
پنجاه و دومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری – تبیینی خط‌ حزب‌الله در سخن این هفته خود به اصرار رهبر انقلاب بر اتحاد نیروهای مومن و انقلابی و پرهیز از دوقطبی‌های مصنوعی پرداخته است.
گزارش این شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در آستانه فرارسیدن ماه محرم و ایام عزای حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام به ۱۰ توصیه از رهبر انقلاب برای غنیمت شمردن «فرصت هیات در محرم» اختصاص دارد.
عکس ویژه‌ی این هفته نشریه، تصویری کمتر دیده‌شده‌‌ای از شرکت رهبر انقلاب در سومین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.
پنجاه و دومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح جانباختگان حادثه مسجد ارک تهران در محرم سال ۱۳۸۳ تقدیم می‌شود.

دریافت “خط حزب‌الله” نسخه‌ی مطالعه (A۴)