اظهار تاسف امام جمعه موقت میبد از سخنان جنجالی اخیر هاشمی رفسنجانی

وی افزود: حماقت بعضی ها در این مقوله مغرضانه است چرا که رهبر انقلاب به تقویت بنیه دفاعی کشور و تکنولوژی دفاعی و موشکی تاکید دارند و اگر امروز بنیه دفاعی ما قوی نبود با داعش در داخل کشور مواجه بودیم

امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیام مقام معظم رهبری خطاب به حجاج و مسلمانان گفت : حج ابراهیمی مظهر عزت ، معنویت و وحدت و شکوه همه جامعه اسلامی است.

به گزارش میبد آدینه ، حجت الاسلام محمد اعرافی از آل سعود بعنوان غده چرکین اسلام و حکام شجره ملعونه خبیثه در عربستان یاد کرد و افزود : حکام آل سعود گمراهانی رو سیاهند که بقای تاج و تخت خویش را در همراهی با استکبار و امریکا و صهیونیست ها می دانند.

خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه این حکومت شجره خبیثه ملعونه ای است که موجب گرفتاری اسلام و مسلمانان شده است تصریح کرد : قطعا حکام سعودی با مدیریت غلط خودشان در فاجعه دلخراش منا مقصرند و باید پاسخگوی دنیای اسلام باشند .

وی سکوت دنیای اسلام و ملت های مسلمان در فاجعه دلخراش منا را مایه سرافنکندگی و شرمساری بر امت اسلام خواند و گفت : تنها کشوری که با ندای مسیحایی رهبر انقلاب در مقابل ظالمان آل سعود قد علم کرد ؛ ملت ایران اسلامی بود.

دنیای اسلام از خواب خرگوشی بیدار شوند

امام جمعه موقت میبد با تاکید بر اینکه این چه خواب خرگوشی است که دنیای اسلام در آن فرو رفته است گفت : ملت های مسلمان نباید گریبان این شجره خبیثه ملعونه را رها کنند.

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه مگر اداره حرمین و خانه خدا به وهابیت و حکام نابخرد آل سعود اختصاص دارد تصریح کرد : دنیای اسلام و مذاهب اسلامی باید با تشکیل جلسات ، برای اداره حرم امن الهی فکر اساسی بیندیشند.

۱۱ سپتامبر بهانه ای برای اسلام هراسی بود

امام جمعه موقت میبد ۲۰ شهریور و قضیه ۱۱ سپتامبر را نقشه ای برای اسلام ستیزی استکبار دانست و گفت : ۱۱ سپتامبر با محور منافع غده سرطانی بهانه ای شد تا به مطامع ننگین خود در کل خاورمیانه اسلامی برسند.

حجت الاسلام اعرافی اشغال عراق ، افغانستان و دیگر کشورهای منطقه را جزئی از این پروژه ننگین اسلام هراسی برشمرد و افزود : چنین خاورمیانه ای اگر درست می کردند می توانست ایران اسلامی و انقلاب را محاصره و از پا در بیاورد.

خطیب جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : امروز هم خلق غده چرکین داعش با حمایت بعضی از کشورهای منطقه از سوی امریکا و اسرائیل با هدف جلوگیری از تقویت جبهه مقاومت است .

اف ای تی اف کاپتولاسیون دوم است

حجت الاسلام اعرافی با اشاره به بحث قرارداد FATF ،آن را کاپیتولاسیون دوم خواند و افزود : تبعات خطرناک پیوستن به این قرارداد بر هیچ کس پوشیده نیست.

امام جمعه موقت میبد FATF را مجموعه سیاست های غرب و امریکا برای مبارزه به اصطلاح تامین مالی ترویست ها خواند و گفت : تعریف ترویست ما با امریکا و غرب متفاوت است و آنان بعنوان مثال ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خود نهاد انقلابی است و حزب الله لبنان و ۲۰۰ شخصیت و نهادهای مختلف که حقیقتا انقلابی هستند را تحریم و ترویست می دانند .

هر دولتی اف ای تی اف را بپذیرد از نظر ملت ما محکوم است

خطیب جمعه موقت میبد با بیان اینکه آنها با تلقین به مردم می خواهند مسئولین ما را مجبور به امضای این قرارداد ننگین کنند تصریح کرد : هر دولتی امضای این قرار داد را بپذیرد در نظر ملت ما محکوم است و این قرارداد موجبات تضعیف بنیه نظامی و دفاعی و تشدید فشار در جهبه مقاومت در مقابل اسرائیل می شود .

اهداف قرارداد اف ای تی اف

وی با تاکید بر اینکه قرارداد FATF سه هدف را دنبال می کند تصریح کرد : قطع ارتباط مالی با ایران اسلامی با محور مقاومت ، کشف راههایی که ایران برای دور زدن تحریم های ظالمان و مشخص شدن هویت تجار ایرانی و شرکا و دسترسی به حساب های بانکی را سه هدف این قرارداد برشمرد و گفت : استکبار و غرب می خواهد با این قرارداد ارتباط مالی و کمک های مالی و موشکی به محور مقاومت را قطع و شریان جامعه اسلامی و مقاومت اسلامی را بزنند .

باید نهضت ملی ترویج ازدواج آسان در جامعه شکل گیرد

ابلاغ سیاست های کلی خانواده از سوی مقام معظم رهبری بحث دیگری بود که امام جمعه موقت میبد با اشاره به آن گفت : باید نهضت ملی و فراگیر برای ترویج و تسهیل ازدواج آسان در جامعه خارج از هر گونه چشم هم چشمی ، تجمل گرایی و رقابت های پوچ صورت گیرد و خانواده ها با تربیت درست و اسلامی ، فرزندانشان را به ازدواج راحت و اسلامی مطابق با سیاستهای کلی رهبر معظم انقلاب هدایت کنند .

تقویت بنیه دفاعی مانع رشد اقتصادی و علمی نیست

امام جمعه موقت میبد با اظهار تاسف از اظهار نظرهای برخی ها مبنی بر اینکه باید الگوی خود را مثل کشورهای آلمان و ژاپن در کنار گذاشتن بودجه نظامی تغییر دهیم تصریح کرد : حماقت بعضی ها در این مقوله مغرضانه است چرا که رهبر معظم انقلاب به تقویت بنیه دفاعی کشور و تکنولوژی دفاعی و موشکی تاکید دارند و اگر امروز بنیه دفاعی ما قوی نبود با غده چرکین دنیای اسلامی داعش در داخل کشور مواجه بودیم .

وی با بیان اینکه کنار گذاشتن بودجه نظامی و تقویت دفاعی کشور ربطی به رشد اقتصادی و علمی ندارد افزود : ما این حرف های باطل و پوک و دشمن شاد کن را محکوم می کنیم .

مناسبت ها:

تبریک عید سعید قربان ، گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله مدنی ، گرامی داشت روز نهم ذی الحجه و روز عرفه از دیگر بیانات امام جمعه موقت میبد بود .