فراخوان مردمی جهت طراحی یادمان شهدای گمنام پارک بهاران میبد +پوستر

۱۰ ماه پس از تدفین پیکر سه شهید گمنام در پارک بهاران میبد و بروز برخی کم‌لطفی‌ها در حق این فرزندان گمنام وطن که باعث شده هنوز حتی سنگ قبری بر مزار آنان نصب نشده باشد، امام جمعه محترم میبد در تذکری تلویحی

۱۰ ماه پس از تدفین پیکر سه شهید گمنام در پارک بهاران میبد و بروز برخی کم‌لطفی‌ها در حق این فرزندان گمنام وطن که باعث شده هنوز حتی سنگ قبری بر مزار آنان نصب نشده باشد، امام جمعه محترم میبد در تذکری تلویحی از همه مردم و مسئولین خواست تا احیای نمادهای انقلاب و شهدا و شهدای گمنام را در دستور کار خود قرار دهند و رعایت کنند.

به گزارش “میبدما”، به همین منظور جریانی مردمی با راهبری بسیج مهندسین میبد قرار است تا با کمک و همیاری مردم شهیدپرور میبد ساختن یادمان برای این سه شهید مظلوم را دنبال کند.

DSC_0499-Copy-1.JPG-500x333

در برنامه ریزی‌های انجام شده در گام اول، فراخوان طراحی یادمان شهدای گمنام منتشر شده است. مطابق با این فراخوان، متقاضیان طراحی یادمان سه شهید گمنام پارک بهاران میبد بایستی طرحهای پیشنهادی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ شهریورماه سالجاری به نشانی خیابان سلمان فارسی، جنب آموزشگاه شهید مسیح جلال‌زاده، مرکز فرهنگی عقیق و یا رایانامه Bmjk400@gmail.com ارسال نمایند.

بسیج مهندسین میبد اعلام کرده به طرح منتخب، جایزه ارزنده و نفیسی اهداء خواهد نمود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۳۳۵۵۴۵۰۱ تماس حاصل نمایند.

photo_2016-08-28_20-30-59