کشف محموله میلیاردی حبوبات قاچاق در میبد

فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد در بازرسی از یک انبار دپوی کالای قاچاق، ۱۲ تن انواع حبوبات خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال را کشف کردند. به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمحمدطاهر موسوی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد از خبری […]

فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد در بازرسی از یک انبار دپوی کالای قاچاق، ۱۲ تن انواع حبوبات خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال را کشف کردند.
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمحمدطاهر موسوی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد از خبری پیرامون وجود یک انبار دپو انواع حبوبات خارجی در شهر میبد مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس ضمن هماهنگی و اخذ مجوز قضائی انبار مورد نظر را مورد بازرسی قرار داده و ۱۲ تن انواع حبوبات خارجی قاچاق شامل عدس، لوبیا و لپه را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.
موسوی،  ارزش برآورد شده این محموله حبوبات خارجی را یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهم به همراه محموله قاچاق به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میبد با تاکید بر عزم راسخ پلیس در مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد در زمینه تهیه، نگهداری و توزیع کالای قاچاق، مراتب را به اطلاع پلیس برسانند.