پایگاه بسیج کمیته امداد در میبد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) ، همزمان با هفته دولت و روز کارمند، پایگاه بسیج امام خمینی رحمه‌الله علیه کمیته امداد شهرستان میبد ۳ شهریورماه با حضور معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان افتتاح شد. سیدمحسن فلاح، معاون فرماندار میبد در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و […]

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) ، همزمان با هفته دولت و روز کارمند، پایگاه بسیج امام خمینی رحمه‌الله علیه کمیته امداد شهرستان میبد ۳ شهریورماه با حضور معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان افتتاح شد.
سیدمحسن فلاح، معاون فرماندار میبد در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به اقدامات انجام‌ شده از سوی فرمانداری و مسئولان ادارات در دو سال گذشته پرداخت.
فلاح اظهار کرد: با وجود همه مسائل و مشکلات اقتصادی، خوشبختانه اقدامات مؤثری در شهرستان میبد انجام‌ گرفته است.
وی احیا بناهای تاریخی، اجرای پروژه‌های عمرانی با مشارکت خیرین در حوزه‌های راه، آموزش‌ و پرورش و امور شهری و روستایی را از جمله عملکرد فرمانداری در شهرستان میبد برشمرد و گفت: با افق‌های روشنی که در آینده پیش‌بینی می‌شود؛ با برداشته شدن تحریم‌ها و گشایش و رونق اقتصادی در آینده شاهد تحولات جدیدی را در حوزه‌های مختلف خواهیم بود.
یادآوری می‌شود در این مراسم از ۵ نفر از فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات به مناسبت روز کارمند با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.