کسی ریاست دانشگاه پیام نور میبد را نپذیرفته/ درباره رشته‌های غیرمجاز دانشگاه آزاد میبد اطلاعی ندارم

وی افزود: الان کسی نیست که مسئولیت دانشگاه پیام نور میبد را برعهده بگیرد و عده‌ای هم یا شرایطش را ندارند یا وقتی با آنها مذاکره می‌کنیم، نمی‌پذیرند که این مسئولیت را برعهده بگیرند.

فرماندار میبد در نشست خبری با اصحاب رسانه میبد در پاسخ به سوال خبرنگار “میبدما” درباره وضعیت بحرانی دانشگاه پیام نور میبد گفت: اتفاق خاصی برای این دانشگاه نیفتاده و رییس محترم این دانشگاه پس از سه چهار ماه تلاش زیاد، عطای ریاست را به لقایش بخشید.

وی افزود: الان کسی نیست که مسئولیت این دانشگاه را برعهده بگیرد و عده‌ای هم یا شرایطش را ندارند یا وقتی با آنها مذاکره می‌کنیم، نمی‌پذیرند که این مسئولیت را برعهده بگیرند.

حسین فلاح خاطرنشان ساخت: در حال حاضر آقای جلیل دهقانی به عنوان مسئول امور جاری دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضرسیاست متمرکز کردن مراکز آموزش عالی در شورایعالی انقلاب فرهنگی و دولت در حال دنبال شدن است، افزود: تاکنون اتفاق خاصی برای دانشگاه پیام نور نیفتاده و انشاءلله با حضور آیت الله اعرافی و نماینده محترم مردم در مجلس دچار محدودیت نمی‌شویم.

فرماندار میبد در پاسخ به سوال دیگری پیرامون ۷ رشته غیرمجاز دانشگاه آزاد در مقطع دکتری و حدود ۲۰ رشته غیرمجاز این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد هم گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما اگر همه در کشور اصل قناعت و عقلانیت را دنبال کنند ما هم باید این کار را بکنیم اما وقتی بعضی اوقات چنین روابطی حاکم می‌شود، ۴۰-۵۰ تا رشته غیرمجاز آوردن هم به نظر من کار بد و اشتباهی نیست.