آیت‌الله سیدمجتبی میبدی دار فانی را وداع گفت

گفتنی است، آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نماز میت را بر پیکر این عالم ربانی اقامه می‌کند و سپس پیکر این روحانی برجسته برای خاکسپاری به مسجد آیت‌الله میبدی منتقل خواهد شد.

یت‌الله سیدمجتبی میبدی زوحانی برجسته و نامدار کرمانشاهی صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش فارس از کرمانشاه، آیت‌الله سیدمجتبی میبدی صبح امروز در سن ۸۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی از روحانیون برجسته و بزرگ کرمانشاهی بود که پس از گذراندن ۲ هفته بیماری در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه در گذشت.

۲۰۱۶-۰۸-۱۸ ۱۶.۳۱.۳۳

بر اساس گزارش فارس، مراسم تشییع این عالم ربانی برجسته فردا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از مسجد آیت‌الله بروجردی به سمت مسجد آیت‌الله میبدی واقع در خیابان جوانشیر کرمانشاه برگزار می‌شود.

گفتنی است، آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نماز میت را بر پیکر این عالم ربانی اقامه می‌کند و سپس پیکر این روحانی برجسته برای خاکسپاری به مسجد آیت‌الله میبدی منتقل خواهد شد.

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت آیت الله سید مجتبی میبدی عالم برجسته کرمانشاهی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

رحلت عالم جلیل القدر آیت الله حاج سید مجتبی میبدی موجب تالم و تاثر گردید.

این عالم بزرگوار و خاندان مکرمش در طول سالیان متمادی منشا برکات فراوانی برای این سامان بودند.

بی تردید فقدان علمای ربانی خسارتی است که امیدواریم خداوند جابر از ذخائر خود برای مردم این استان جبران کند.

اینجانب این مصیبت را به پیشگاه حضرت ولی عضر (عج) مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و آحاد ملت شریف استان کرمانشاه تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و غفران الهی و برای بیت شریف آن مرحوم اجر جزیل و صبر جمیل خواهانم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت عالم ربانی مرحوم آیت‌الله سیدمجتبی میبدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه،آیت‌الله علما با ارسال پیامی در گذشت آیت‌الله میبدی را تسلیت گفت.

ارتحال ملکوتی عالم ربانی و فقیه صمدانی و عالم عامل و معلم اخلاق، حضرت آیت‌الله حاج سید مجتبی میبدی (رحمه‌الله علیه) فرزند حضرت آیت‌الله العظمی حاج سید محمد میبدی (رحمه‌الله علیه) و از سلسله جلیله علمای میبدی، موجب تاسف و اندوه فراوان گردید.

 این عالم بزرگ عمر شریف خود را در راه اسلام و ترویج آموزه‌های اسلامی و تربیت شاگردانی وارسته گذراند، لذا اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های مقدس علمیه، جامعه روحانیت و همه مردم شریف و متدین استان کرمانشاه و همچنین ارادتمندان و بیت معظم تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال علو درجات برای آن فقید سعید و صبر جزیل برای بازماندگان مسألت دارم.